اذعان یک افسر صهیونیست به هماهنگی‌های اسرائیل با گروه‌های تروریستی

یک افسر ارشد در ارتش رژیم صهیونیستی به هماهنگی‌های اسرائیلی با گروه‌های تروریستی و ادامه تماس‌ها با سرکردگان گروه‌های تروریستی برای انتقال زخمی‌هایشان به سرزمین‌های اشغالی برای مداوا اذعان کرد.
کد خبر: ۱۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴ - 26February 2014

اذعان یک افسر صهیونیست به هماهنگی‌های اسرائیل با گروه‌های تروریستی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، یکی از فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شمالی در گفتوگو با پایگاه خبری صهیونیستی "والا" اذعان کرد که فرماندهان ارتش اسرائیل همچنان با شورشیان سوری برای انتقال زخمیهای خود به سرزمینهای اشغالی جهت درمان ادامه میدهند و تاکنون شمار این زخمیها از 1600 نفر فراتر رفته است.

روزنامه الاخبار در گزارش خود نوشته است که ارتباط ارتش رژیم صهیونیستی با گروههای مسلح تروریستی در سوریه و به طور مشخص در مرزهای جولان نیاز به دلایل چندی جهت اثبات ندارد و سطح و میزان این روابط و دامنه کمکهای پزشکی و درمانی رژیم صهیونیستی به عناصر زخمی گروههای مسلح بسیار فراتر از آن حد وحدودی است که ذکر شده و از آن در خبرها یاد میشود.

این روزنامه لبنانی افزوده است: اما بخش مهم سخنان این افسر ارشد صهیونیستی تاکید وی بر وجود تماسها و ارتباطاتی میان تلآویو و گروههای تروریستی مسلح است که پا را از کمکهای پزشکی و درمانی فراتر مینهد.

این موضوعی است که پیشتر کارشناسان امنیتی اسرائیلی بر آن تاکید داشته و افشا کرده بودند که دستگاهها امنیتی اسرائیل تماسهایی با شورشیان سوری دارند که محدود به درمان زخمیهای آنها نیست، بلکه هدف از آن ایجاد فضا و زمینه گفتوگوی گسترده در خصوص موضوعات مختلف از جمله آماده شدن برای سرنگونی نظام در سوریه است.

اما این افسر ارشد صهیونیستی به این نکته نیز اشاره کرده است که 1600 زخمی شورشیهای سوری توسط ارتش اسرائیل درمان شده و برخی از آنها به دلیل زخمهای خطرناکی که داشتند، به بیمارستانهای سرزمینهای اشغالی منتقل شدهاند.

وی درباره انتقال مجروحان گروههای تروریستی به سرزمینهای اشغالی جهت مداوا توسط ارتش اسرائیل توضیح داد: انتقال مجروحان پس از آن صورت میگیرد که از سوی نماینده شورشیان سوری با یک منبع امنیتی اسرائیلی تماس گرفته میشود و هماهنگیهای لازم درباره آنها به عمل میآید.

این افسر ارشد صهیونیستی میافزاید: در این هماهنگیها هویت افراد، نوع زخم و میزان خطرناک بودن و کمکهای پزشکی لازم مشخص میشود تا طرف اسرائیلی نیز محل مداوا و نگهداری وی را دربیمارستانهای موجود در شمال سرزمینهای اشغالی مشخص کند.

وی خاطرنشان میکند که یگانهای ارتش سوریه کنترل بخشهایی از مناطق هم مرز با سرزمینهای اشغالی را از دست دادهاند و این مناطق شاهد فعالیت تروریستهایی است که از سراسر جهان برای جهاد روی به سوریه آوردهاند، اما بسیار بر حذر هستند تا مبادا خطری برای ما ایجاد کنند و در واقع حتی اگر هم بخواهند که چنین خطری ایجاد کنند، هم اکنون به سود آنها نیست.

البته المنار فلسطین فاش میکند، تعداد تروریستهایی که به ارتکاب جنایت و کشتار در سوریه میپردازند و در بیمارستانهای رژیم صهیونیستی مداوا شدهاند، از هزار و 600 نفر فراتر رفته است.

این نشریه تاکید کرده است، این آمار شامل تروریستهایی که در بیمارستانهای میدانی نظامی که رژیم صهیونیستی در اردوگاههای نزدیک مرز سوریه احداث کرده، نمیشود.

المنار نوشته است اطلاعاتی که به دست آورده، نشان میدهد، بخش اعظم تروریستهایی که در بیمارستانهای اسرائیلی مداوا شدهاند، برای ادامه اقدامات جنایتکارانه خود به سوریه بازگشتهاند و هزینه درمان آنها هم از طریق صندوق ویژهای که آل سعود و رژیمهای عربی دیگر حاشیه خلیج فارس و سازمانهای یهودی با نظارت مستقیم وزارت جنگ و بهداشت رژیم صهیونیستی ایجاد کردهاند، تامین میشود.

این در حالی است که گزارشهای رسانهای فراوانی تا کنون از حجم حمایتهای کم نظیر رژیم صهیونیستی از گروه های تروریستی مسلح در سوریه پرده برداشته است که البته این حمایتها روز به روز در جریان عملیات پاکسازی سوریه توسط ارتش و کشف دستگاههای ارتباطاتی و پیشرفته و سلاحها و انواع مهمات ساخت اسرائیل هنگام پیگرد تروریستها بیشتر آشکار میشود.

در جدیدترین نوع از این حمایتها هفته گذشته شاهد انتشار خبری مبنی بر حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر بالین تروریستهای مجروح شده در درگیریهای سوریه بودیم که بیانگر حمایت گسترده تلآویو از تروریستهایی است که با حمایت اعراب و کشورهای غربی برای مبارزه نظام سوریه به خاورمیانه آمدهاند.

بنیامین نتانیاهو برای عیادت از تروریستهای مجروح شده در تحولات سوریه، به بیمارستانی در بلندیهای جولان رفته بود.

نظر شما
پربیننده ها