سرهنگ حسن نیا:

اعزام ۱۵ هزار نفر گلستانی به مناطق عملیاتی جنوب

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان گفت: امسال ۱۵ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان گلستان از طریق کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴ - 02March 2014

اعزام ۱۵ هزار نفر گلستانی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، سرهنگ "عباس حسن نیا" مدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان اظهار کرد: تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس سرشار از حماسه غیورمردان و شیرزنانی است که با لبیکی آسمانی این تاریخ سراسر شکوه و پرعظمت را برای این مرز و بوم آفریدند.

وی افزود: رزمندگان با جانفشانی بینظیر در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و از خاک به افلاک پرواز کردند تا ثمره این استقامت و پایداری، حماسهٔ غرورانگیز دفاع مقدس باشد. اما آیا دفاع مقدس به همین جا ختم میشود؟

سرهنگ حسننیا تصریح کرد: قطعا پاسداری از این فرهنگ پرافتخار و باعظمت، ضرورتی انکار ناپذیر است تا این شکوه مقدس جاودانه بماند.

وی خاطرنشان کرد: بطور یقین بازدید از مناطق مختلف عملیاتی که روزگاری بهترین فرزندان این آب و خاک در سختترین شرایط مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند و خون پاکشان بر روی خاک آن مناطق ریخته شد، میتواند نقش موثری در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیزمان داشته باشد.

مدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان تاکید کرد: به هر حال راهیان نور، با جبهه و جنگ و شهید و شهادت و جانبازی و خانواده شهدا سروکار دارد و چند سالی است که در چنین روزهایی جمعیت زیادی از استانهای مختلف کشور در قالب کاروانهای راهیان نور برای بازدید از این مناطق مقدس به سمت جنوب و غرب کشور اعزام میشوند.

سرهنگ حسن نیا بیان کرد: در این راستا امسال ۱۵ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان گلستان از طریق کاروانهای راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدید میکنند و این برنامه فرصتی مناسب جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان میباشد.

نظر شما
پربیننده ها