سردار باقرزاده مطرح کرد

انتقال پیکر شهید صبوری به تهران/ شهید گمنام دیگری در خلیج فارس آرام می‌گیرد

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در صورت انتقال پیکر شهید صبوری به تهران، پیکر یک شهید گمنام دیگر جایگزین شهید صبوری در دانشگاه خلیج فارس می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸ - 05March 2014

انتقال پیکر شهید صبوری به تهران/ شهید گمنام دیگری در خلیج فارس آرام می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مادر "شهید صبوری" امروز از تهران به بوشهر رفت و در محل خاکسپاری فرزندش در دانشگاه خلیج فارس این استان حضور یافت.

در این دیدار که با حضور مسئولان استانی برگزار شده بود، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خطاب به موحد مدیر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس این استان بیان کرد: با توجه به اینکه خانواده شهید بهروز صبوری در تهران هستند، با رعایت موازین شرعی پیکر شهید صبوری به تهران انتقال یابد و در محل خاکسپاری این شهید شناسایی شده، شهید گمنام دیگری در دانشگاه به خاک سپرده شود.
 
بعد از این پیشنهاد، سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستوجوی مفقودین در گفتوگو با فارس اظهار کرد: با توجه به درخواست نماینده ولی فقیه در بوشهر در صورت انتقال پیکر شهید صبوری به تهران، پیکر یک شهید گمنام دیگر جایگزین شهید صبوری در دانشگاه خلیج فارس میشود.
 
بنابراین گزارش، پیکر مطهر شهید «بهروز صبوری» که در سال 61 در منطقه سومار به شهادت رسیده بود، هفته گذشته بر اساس آزمایش DNA بعد از 31 سال چشمانتظاری مادر شناسایی شد. پیکر این شهید 18 ساله از سال 1389 در دانشگاه خلیج فارس بوشهر آرمیده بود.
نظر شما
پربیننده ها