مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبرداد

کاشت 3000 اصله نهال به یاد شهیدان استان زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: شهدا منابع خیر روزافزون برای کشور هستند و برای زنده نگهداشتن و یاد و خاطره آن در هفته درختکاری ۳۰۰۰ اصله نهال به یاد ۳۰۰۰ شهید استان غرس شد.
کد خبر: ۱۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰ - 07March 2014

کاشت 3000 اصله نهال به یاد شهیدان استان زنجان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ایسنا، امیرعلی نیکبخش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار داشت: طبیعت همیشه زنده و منبع خیر و روزی برای افراد است و با توجه به فرهنگ دینی که اعتقاد داریم شهدا زنده هستند و با ایثارگری و از جانگذشتگیآنها بود که شاهد آرامش جامعه امروز هستیم.

وی افزود: در این مراسم پدران شهید حضور فعال داشتند و این درختان در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در بزرگراه زنجان تبریز با همکاری ادارهکل منابعطبیعی و آبخیزداری استان کاشته شد.

نیکبخش تصریح کرد: انجام فعالیت فرهنگی یکی از کارهای مؤثر در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است، به ویژه برای نسل جوان که هیچ خاطرهای از جنگ ندارند و برای آیندهسازی کشور وارد عرصه خواهند شد که اگر در خط شهدا تربیت شوند و با روحیه ایثار و از خودگذشتگی اداره امور را در دست بگیرند، کشور به پویایی و رشد خود با سرعت بیشتری دست پیدا خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، گفت: انجام امور فرهنگی به ویژه در حوزه ایثار و شهادت باید به صورت دایمی صورت گیرد، زیرا انقطاع در این کار باعث وارد آمدن خلل به پیامرسانی در این حوزه میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار