واکنش سردار جزایری به دیدارهای اشتون با فتنه‌گران در تهران:

اشتون به فکر حل مشکلات زنان در اروپا باشد/ مسئولین مراقبت کنند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پی دیدار فرستاده اتحادیه اروپا با تعدادی از زنان ایرانی در مورد حقوق بشر، گفت: ملاقات اشتون با برخی افراد معلوم‌الحال بمنزله نقض قوانین دیپلماسی و مقدمه‌سازی برای دخالت‌های بعدی است.
کد خبر: ۱۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰ - 10March 2014

اشتون به فکر حل مشکلات زنان در اروپا باشد/ مسئولین مراقبت کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز به کار کاروانهای راهیان نور و بازدید از تعدادی یادمانهای دفاع مقدس، سخن میگفت، اظهار کرد: حضور خانمهای دانشآموز و دانشجو در کاروانهای راهیان نور بطور چشمگیری نسبت به گذشته افزایش داشته و ایستادگی جامعه زنان ایرانی برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستودنی است.

وی افزود: سطح آگاهیهای جامعه زنان متعهد و متدین ایران بسیار بالاست و چنانچه برنامهریزی مناسب بعمل آید، الگوی زنان جهان خواهند شد.

سردار جزایری با اشاره به سوابق دخالت غربیها در امور داخلی ایران و تلاش برخی نمایندگان و مقامات آنان برای استفاده از فرصتهای دیپلماتیک برای دیدار با مجرمین و محکومین ضدانقلاب در کشور، تصریح کرد: تحت هیچ بهانهای اجازه دخالت غرب در امور داخلی ایران را نمیدهیم و مسئولین مربوط باید مراقبت کنند که طرفهای مذاکره کننده از محدودههای تعیین شده عبور نکنند.

وی در پایان تاکید کرد: ملاقات اشتون با برخی افراد معلوم الحال بمنزله نقض قوانین دیپلماسی و مقدمهسازی برای دخالتهای بعدی است که باید جلوی آن گرفته شود. بهتر است اشتون در فکر بر طرف کردن مشکلات حقوق زنان در اتحادیه اروپا باشد.

نظر شما
پربیننده ها