منصور حقیقت پور:

ترور دانشمندان هسته ای، تیری است که به سنگ می خورد/ موفقیت نخبگان ما در بخش دفاعی، اتمی و نانو

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عدم دسترسی جوانان و دانشمندان هسته ای کشور به قله های بلند علمی، هدف اصلی منافقان و تروریسم است.
کد خبر: ۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۱ - 24July 2013

ترور دانشمندان هسته ای، تیری است که به سنگ می خورد/ موفقیت نخبگان ما در بخش دفاعی، اتمی و نانو

منصور حقیقت پور در گفت وگو با خبرگزاری دفاع مقدس به مناسبت سالروز ترور شهید داریوش رضایی نژاد به دست عوامل موساد اظهار داشت: گروهک های مخالف بدانند با کشتار جوانان و نخبگان ما نمی توانند به نتیجه برسند، چرا که جوانان ایران اسلامی نه تنها در بخش هسته ای بلکه در رشته های مختلف علمی به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دیگر دسترسی جوانان ما به قله های بلند علمی چیزی نیست که دشمنان بتوانند مانع آن شوند و خوشبختانه نخبگان و اندیشمندان ما در حال حاضر در بخش دفاعی، اتمی، ماهواره ای و همچنین در بخش نانوتکنولوژی و سلولهای بنیادین به قله های موفقیت رسیده اند و این موضوع ادامه خواهد یافت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: منافقان و گروهک های تروریستی اگر امروزه جوانان ما را ترور می کنند و سبب حذف فیزیکی نخبگان می شوند؛ این اعمال جوانان ما را از ادامه فعالیت و کسب موفقیت در عرصه علمی، منصرف نخواهد کرد و اقدامات ضدانسانی منافقان بازتاب منفی و بی هدفی دارد.

وی با محکومیت اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنایات ضدانسانی گفت: اینها دوست ندارند کشور ما به پیشرفت و موفقیت علمی دست یابند.

به دنبال تولید  سلاح های هسته ای نیستیم

حقیقت پور تأکید کرد: ما به دنبال بحث تولید سلاح های هسته ای نیستیم؛ بلکه می خواهیم از دانش هسته ای برای ایجاد انرژی صلح آمیز وتولید رادیو داروها استفاده کنیم که متأسفانه منافقان راضی نیستند ما به قلل بلند علمی و تحقیقی برسیم.

وی بر لزوم حفاظت و امنیت بیشتر از دانشمندان هسته ای کشور تأکید کرد و گفت: ما باید از دانشمندان خود به نحو مقتضی در راه کسب موفقیت های علمی استفاده کنیم و در این راستا با تأمین امنیت حفاظتی، اجازه توطئه به منافقان ندهیم.

حذف فیزیکی دانشمندان، جوانان ما را از تلاش منصرف نمی کند

حقیقت پور با بیان این که این ترورها جامعه علمی کشور را برای پیشرفتهای روز افزون مصممتر میکند، افزود: این ترورهای ناجوانمردانه حرکت مذبوحانهای است که نشان میدهد دشمنان نمیتوانند توسعه و پیشرفت نظام اسلامی را تحمل کنند.

وی گفت: دشمنان زمانی که با تحریمها، فشارهای بینالمللی و استفاده ابزاری از سازمان ملل تقریبا از متوقف کردن ایران در موضوع هستهای ناامید شدند به خیال خود به فکر ترور و حذف دانشمندان و نیروهای علمی کشور افتادهاند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تمام تیرهای دشمنان در این راه به سنگ خواهد خورد و ملت ایران نیروهای علمی بیشتری را در زمینههای مختلف برای شکوفایی و پیشرفت کشور تربیت میکند.

حقیقت پور یادآور شد: کشورهای غربی مثل آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست که از پیشرفت هستهای ایران ناراحت هستند به خیال خود با ترور نخبگان علمی میخواهند جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند، اما هرگز موفق نمیشوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار