زندگینامه سرداران شهید البرز رونمایی می‌شود

طی مراسمی سه جلد از تاریخ شفاهی انقلاب و پنج جلد از زندگینامه سرداران شهید استان البرز رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶ - 12March 2014

زندگینامه سرداران شهید البرز رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس «عبدالحمید قره داغی» رئیس حوزه هنری استان البرز در گفتوگویی اظهار کرد: این مراسم ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار میشود.

وی افزود: کتاب «پرنده ها و بادبادکها» با موضوع زندگینامه شهید رضا پناهی به قلم رضوانکریمی، کتاب «آقا مهدی»، زندگینامه شهید مهدی شرعپسند به نگارش مریم ساداتپور، کتاب «حاج روحالله» زندگینامه شهید روحالله اصل دهقان به قلم معصومه قیطاسی و کتاب تاریخ شفاهی زندگینامه شهید میررضی باعنوان «میر لشکر» بخشی از عناوین کتابهایی است که رونمایی میشود.

وی ادامه داد: علاوه بر این، کتاب «عطاء» زندگینامه داستانی شهید عطاءالله بحیرایی نوشته خانم دهقان، «نقش سرخ سرو» زندگینامه اولین شهید انقلاب استان به نام شهید ادیبی و «آفتاب حصار» روایت سکونت امام خمینی (ره) در شهر کرج و همچنین کتاب «صلای صبح» روایت مبارزه مردم کرج با لشکر زرهی قزوین در سال ۱۳۵۷ از دیگر کتبی است که دراین مراسم رونمایی میشوند. هر یک این کتابها با تیراژ ۱۵۰۰ نسخه به چاپ رسیده و درمرحله اول از طریق کافه کتاب سماء در اختیار علاقهمندان قرار میگیرد. برنامهریزی لازم برای توزیع اینکتابها در سطح ادارات و دستگاههای استان انجام شده است و به زودی آغاز میشود.

وی در پایان گفت: دراین مراسم جمعی از خانواده شهدا و مسئولان استانی و کشوری حضور خواهند داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار