رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح:

تیم کشتی نیروهای مسلح به آمریکا اعزام می‌شود

اگر شرایط مناسب باشد تیم کشتی نیروهای مسلح، در سال آینده به مسابقات کشتی ارتش‌های جهان که به میزبانی آمریکا خواهد بود، اعزام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰ - 13March 2014

تیم کشتی نیروهای مسلح به آمریکا اعزام می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "مهرعلی باران چشمه" رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تجلیل از مدالآوران و افتخارآفرینان ورزش در نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در سال ۹۲ تلاشهای خوبی در حوزه تربیت بدنی صورت گرفته است، گفت: سال ۹۳ ایران میزبان مسابقات جهانی تکواندو نیروهای مسلح در بخش خواهران و برادران است. همچنین قرار است تیمی از کشورمان به مسابقات سه و پنج گانه، چتربازی و دو و میدانی دانشجویان دانشگاههای نظامی جهان که به میزبانی اکوادور برگزار میشود، شرکت کند.

در این مراسم از خانواده سه تن از شهدای ورزشکار نیروهای مسلح بنامهای شهیدان سردار اسماعیل حیدری از سپاه، سرهنگ فرخ تیمارسی از ارتش و ستوان یکم پاسدار بابک اسدی از ناجا تقدیر به عمل آمد و در ادامه با اهدای لوح تقدیری از تلاشهای سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه به دلیل میزبانی مسابقات کشتی نیروهای مسلح(سیزم) تقدیر و به تعدادی از مسئولان هیأتهای ورزشی، تربیت بدنی، ورزشکاران و مدالآوران مسابقات ورزشی نیروهای مسلح لوح سپاس اهدا شد.       

 

نظر شما
پربیننده ها