سرلشکر دکتر فیروزآبادی:

کسانی که در روزنامه یا جشنواره زهر می‌ریزند باید متنبه شوند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: معلوم است در جاهایی به فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی و فرهنگ نهضت حضرت امام خمینی (ره) تعدی و تجاوز می‌شود که مقام معظم رهبری ابراز نگرانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳ - 16March 2014

کسانی که در روزنامه یا جشنواره زهر می‌ریزند باید متنبه شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیرویهای مسلح در جلسه دفاعیه از رساله دکترای یکی از دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنهای عزیز در دیدار خبرگان ملت فرمودند: نسبت به مسائل فرهنگی من هم نگرانی دارم. حالا معلوم شد شما هم دارید. فرهنگ انقلاب اسلامی که نهضت انقلاب اسلامی را به وجود آورده یک فرهنگ غنی و مترقی امروز در جهان است که خودش مادر همه ابعاد فرهنگی هنری و ادبی است.

وی افزود: معلوم میشود که جاهایی دارد به فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی و فرهنگ نهضت حضرت امام خمینی (ره) تعدی و تجاوز میشود که مقام معظم رهبری ابراز نگرانی میکنند. خبرگان ملت ابراز نگرانی میکنند. دانشگاهها قلب کمینگاه اینگونه تعرضات و تعدیات به فرهنگ ناب انقلاب هستند. اساتید و دانشجویان، آنچه را در ساحت فرهنگی کشور میگذرد مرور میکنند؛ آن روز که رهبر معظم ما فرمودند شما فرماندهان و افسران جنگ نرم هستید، یعنی همین وقتی از این دیدگاه و از این کمینگاه شما انحرافات را مشاهده کردید، بایستی اساتید دانشگاه، دانشجویان و نخبگان جامعه نسبت به آنها اعتراض کنند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: واقعاً بعضی میروند با مکاشفه و با کاویدن تاریخ یک عواملی را پیدا میکنند که یک نیشگونی از مردم یا انقلاب بگیرند و فکر میکنند با این حربهها میشود فرهنگ انقلاب را از این عرشی که پیدا کرده در عالم در دلهای مردم جهان پیاده کنند و چند وقت یک بار در یک روزنامهای و یا در یک جشنوارهای یک زهری میریزد، باید با اینها برخورد بشود، عرض میکنم برخورد عقلانی و باحکمت، طوری که همان کسانی که این زهر را میریزند، متنبه شوند.

سرلشکر فیروزآبادی تأکید کرد: مردم باید دلشان آرام بگیرد و فکر نکنند که هرکس از راه رسید میتواند یک تیری به انقلاب مقدس اسلامی پرتاب کند؛ اینجا دانشگاه عالی دفاع ملی است. اینجا هم باید یکی از کمینگاهها باشد؛ بایستی این موارد را رصد کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از موضع دانشگاهی خودتان با آن مقابله کنید که ساحت مقدس انقلاب اسلامی و روح عزیز شهیدان آزرده نشود. البته بایستی دقت کنیم که تمرکز بر اقتصاد مقاومتی نباید ما را از توجه به فرهنگ و ارزشهای ناب انقلاب اسلامی غافل کند.

نظر شما
پربیننده ها