اسحاقی خبر داد:

استقرار ۱۹۷۷ گشت ۲۴ ساعته پیاده ،موتوری و خودرویی پلیس در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: امسال از ۱۹۷۷ گشت ۲۴ ساعته پیاده ،موتوری و خودرویی پلیس در استان ۲۲۳ گشت انتظامی در نقاط جدید مستقر شده اند.
کد خبر: ۱۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷ - 25March 2014

استقرار ۱۹۷۷ گشت ۲۴ ساعته پیاده ،موتوری و خودرویی پلیس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمد رضا اسحاقی" در گفت و گویی  با اشاره به تمهیدات لازم پلیس برای تامین امنیت استان و کاروان های راهیان نور خاطرنشان کرد: در ایام نوروز به دلیل حضور کاروان های راهیان نور در خوزستان حجم مسافرت ها به استان افزایش پیدا می کند که به همین منظور از ما چند ماه قبل تمهیدات لازم را برای برقراری امنیت مردم و به ویژه زایران سرزمین نور اندیشیده ایم.

 وی افزود: برای  کسانی که با خودروهای شخصی خود به خوزستان آمده اند و در پارک ها و فضاهای سبز  با خانواده اسکان  پیدا کرده و استراحت می کنند تمهیدات امنیتی لازم را فراهم کرده ایم که این فعالیت ها حاصل تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی است.
 
وی ادامه داد: همچنین تمهیدات امنیتی در مرزها نیز انجام شده و مناطق ممنوعه و آلوده به مواد انفجاری مشخص شده است، این تمهیدات در زیارتگاهها نیز اجرا شده و نیروهای انتظامی در این مکان های مقدس مستقر شده اند تا زایران بتوانند با امنیت کامل و به نحو شایسته ای از معنویت زیارت شهدا بهره مند شوند.
 
سردار اسحاقی با بیان اینکه ایستگاه های پلیس راه نیز ایمنی سفر مسافران راهیان نور را بر عهده دارند افزود: تاکید ستاد مرکزی راهیان نور است که با رعایت قوانین با رانندگان متخلف برخورد شود تا از حوادث نا گوار جاده ای پیشگیری شود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار