معصوم بیگی عنوان کرد

اقتصاد و فرهنگ، دو بال پرواز به سوی تعالی کشور

جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو بال پرواز به سوی تعالی کشور نام برد و گفت: نیروی انتظامی با آمادگی کامل برای تحقق شعار سال قدم بر می دارد.
کد خبر: ۱۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲ - 25March 2014

اقتصاد و فرهنگ، دو بال پرواز به سوی تعالی کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "ˈمهدی معصوم بیگی " جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در بازدید از فرماندهی پلیس راه آهن کشور با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار داشت: پلیس باید برای تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب تلاش مضاعف کند.

وی به شعار امسال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با آمادگی کامل برای تحقق شعار سال قدم بر می دارد.
 
معصوم بیگی ادامه داد: ناجا باید به عنوان مسئول امنیت عمومی در حوزه های اقتصاد، امنیت لازم را ایجاد و با مخلان این حوزه به شدت برخورد کند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: برای ارتقاء فرهنگ جامعه، همکاری و تعامل پلیس با نهادهای فرهنگ ساز و مسئول امری ضروری است؛ از سوی دیگر دشمن با تبلیغات و اشاعه برنامه های ماهواره ای و نیز جنگ نرم سعی در ضربه زدن به ارزش های مردم از درون خانواده ها را دارد.
 
وی رخنه فرهنگی دشمن را خطرناک توصیف و اضافه کرد: ارتقاء فرهنگ خود کنترلی در جامعه برای ایجاد امنیت از اهمیت بسزایی برخوردار است.
 
جانشین پلیس پیشگیری ناجا خاطر نشان کرد: دشمن تصور می کرد با تحریم و تحت فشار گذاشتن مردم می تواند خواسته های خود را تحمیل کند اما در محاسبات خود بسیار اشتباه کرد زیرا مردم با پیروی از تدابیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی، این نیرنگ دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.
 
وی با تشبیه اقتصاد و فرهنگ به دوبال پرواز گفت: با این دو بال می توان به حرکت و پیشرفت کشور شتاب بیشتری داد.
 
معصوم بیگی با قدردانی از ماموران پلیس راه آهن، ادامه داد: در حال حاضر راه آهن کشور با 30 میلیون مسافر در سال و جابجایی 37 میلیون تن بار یکی از مراکز حساس کشور به شمار می آید.
 
وی، ایجاد امنیت، آرامش و حفاظت از ناوگان ریلی کشور را یکی از مهم ترین اولویت های ناجا عنوان کرد و گفت: جلوگیری از جابجایی مواد مخدر و کالای قاچاق در این ناوگان و ارتقاء تعالی رفتار کارکنان پلیس راه آهن از برنامه های مهم این پلیس به شمار می آید.
 
جانشین پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به سفرهای نوروزی شهروندان خاطر نشان کرد: کارکنان ناجا به دور از اعضای خانواده برای ایجاد امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند؛ خدمت به مردم از موهبات الهی است که باید قدر آن را دانسته و شاکر باشیم زیرا تحصیل رضایت خداوند در گرو خدمت حداکثری و بی منت به مردم است.
نظر شما
پربیننده ها