سردار ذوالفقاری :

امنیت موجود در کشور نعمت بزرگی است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور ضمن تشریح اهداف حضور نیروهای فرا منطقه ای در همسایگی ایران، وضعیت حاکم بر مرزهای افغانستان و پاکستان، مقایسه شاخص های امنیت کشورهای همسایه با مرزهای جمهوری اسلامی ایران؛ امنیت موجود در کشور را نعمتی بزرگ برشمرد.
کد خبر: ۱۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶ - 25March 2014

امنیت موجود در کشور نعمت بزرگی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسین ذوالفقاری" فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور در دیدار با معتمدان و ریش سفیدان مناطق مرزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرزنشینان چشم و چراغ مرزداران هستند، اظهار کرد: عمده موفقیت ما در مرز، مرهون همکاری مرزنشینان با نیروهای مرزبانی است.

وی، فرصت های موجود در مرزهای استان را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل میان مرزداران و مرزنشینان گام های بلندی جهت تأمین امنیت،توسعه مناطق مرزی و همچنین رفاه مرزنشینان برداشته شود.
 
فرمانده مرزبانی کشور ضمن تشریح اهداف حضور نیروهای فرا منطقه ای در همسایگی ایران، وضعیت حاکم بر مرزهای افغانستان و پاکستان، مقایسه شاخص های امنیت کشورهای همسایه با مرزهای جمهوری اسلامی ایران؛ امنیت موجود در کشور را نعمتی بزرگ برشمرد.
 
ذوالفقاری ضمن تبیین اهداف استکبار جهانی برای ناامن جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران، به اقدامات خصمانه آنها در ساماندهی گروهک های تروریستی و معاند با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی و اقوام مختلف اشاره کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح کنترل مرزها، علاوه بر ارتقاء شاخص های امنیتی و کاهش جرائم، تخلفات، تصادفات جاده ای، قاچاق موادمخدر و فرآورده های سوختی؛ اقدامات مؤثری جهت رونق کسب و کار، کشاورزی و تأمین مایحتاج عمومی مردم برداشته شده است.
 
فرمانده مرزبانی ناجا، اقدامات انجام شده جهت راه اندازی و رونق بازارچه های مرزی برای اشتغال و رفاه مرزنشینان را مؤثر خواند ولیکن کافی ندانست و بر همکاری دستگاه های دولتی، امنیتی، انتظامی در این راستا تأکید کرد.
 
در ادامه این نشست، معتمدان و بزرگان برخی مناطق مرزی ضمن بیان مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود با فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی درباره اداره بهتر مرزها، بحث و تبادل نظر کردند.
نظر شما
پربیننده ها