عبداللهی در جمع خبرنگاران:

خبر شهادت مرزبان ایرانی را نه تأیید و نه تکذیب می کنیم

معاون امنیتی انتظامی کشور درباره خبر شهادت یک مرزبان ربوده شده گفت: این خبر را نه تأیید و نه تکذیب می‎کنیم، هنوز هیچ خبر رسمی در دست نداریم.
کد خبر: ۱۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ - 26March 2014

خبر شهادت مرزبان ایرانی را نه تأیید و نه تکذیب می کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در حاشیه مراسم ختم مادر "سید کاظم میرولد" معاون سیاسی وزیر کشور، "علی عبداللهی" معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در جمع خبرنگاران درباره آخرین خبرها از پنج مرزبان ربوده شده و تأیید و تکذیب شهادت یکی از مرزبانان گفت: از همان موقعی که این پنج مرزبان ربوده شده به داخل خاک پاکستان برده شدند، برای پیگیری موضوع جلسهای مشترک با مقامات کشور پاکستان برگزار کردیم وی افزود در صورتجلسهای که از این جلسه تهیه شد، مقامات پاکستانی تأیید کردند که این گروهها وارد پاکستان شده و رد آنها در خاک پاکستان زده شده است.
 
 عبداللهی ادامه داد: سفیر پاکستان احضار شد و سفیر ما نیز با مقامات پاکستانی دیدار داشت این مقام مسئول با اشاره به اینکه مقامات پاکستانی باید نسبت به وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی پاسخگو باشند، گفت: تردیدی نیست که پنج مرزبانان ما در خاک پاکستان هستند، این چیزی است که کارشناسان پاکستانی نیز تأیید میکنند.
 
عبداللهی با اشاره به اینکه بیانات آنها درباره عدم همکاری ایران برای پیدا کردن مرزبانان ربوده شده نوعی فرافکنی است، خاطرنشان کرد: رئیس مجلس بلوچستان پاکستان به ایران سفر کرده بود، در این سفر درباره این مسئله با او مذکره کردیم، استاندار بلوچستان پاکستان نیز این مسئله را پیگیری کرده است.تقریباً از تمام جوانبی که میشد این مسئله را پیگیری کردیم، بنابراین اظهارات آنها درباره عدم پیگیری از سوی ایران قابل قبول نیست.
 
 معاون امنیتی انتظامی کشور درباره خبر شهادت یک مرزبان ربوده شده گفت: این خبر را نه تأیید و نه تکذیب میکنیم، هنوز هیچ خبر رسمی در دست نداریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار