سردار تشکری عنوان کرد

تکریم خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید "سید نصرت اله موسوی راد" دراستان لرستان گفت : تکریم و تجلیل از خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۱۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ - 26March 2014

تکریم خانواده شهدا یک  وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار"محمود تشکری"  معاون هماهنگ کننده ناجا در این دیدار با تبریک سال نو ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء را از والاترین ارزش ها دانست و اظهارکرد : ارج نهادن به جایگاه شهیدان، و ادامه راه آنها، یک وظیفه همگانی است.

 وی با بیان اینکه شهداء همانند چراغ هدایت و مایه عزت و اقتدار کشور هستند ، گفت: تا زمانی که در کشور فرهنگ شهادت و از خود گذشتگی وجود داشته باشد این کشور و این انقلاب استوار و پا برجا خواهد ماند.
 
"سردار تشکری" تکریم از اسوه های رشادت ، شجاعت و ایثار که در راه ارزش های والای اسلام و در راه خدا بهترین هستی خود را نثار کردند از وظایف همه آحاد جامعه دانست و تصریح کرد : باید راه و روش شهیدان در جامعه برای همیشه جاری و ساری باشد .
 
این مقام ارشد انتظامی ، گفت : به برکت وجود ولایت فقیه ، فداکاری شهدا ، ایثارگران ، زحمات مسئولان و دلسوزان انقلاب ، ایران اسلامی توانسته توطئه های دشمنان را خنثی و در برابر یاوه گویی های آنان بایستد .
 
معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه بیان کرد : شهدا سند افتخار و پرچم دار امنیت و طلایه داران عزت و شرف کشور هستند و ما اکنون وظیفه داریم ، ضمن پیروی از ولایت فقیه ، وارثان خون شهدا باشیم تا بتوانیم در مقابل شهدا و امام شهیدان سربلند باشیم.
 
"سردار تشکری" رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا را از اهم وظایف دانست و خاطرنشان کرد : امنیت و آسایش و آرامش امروز ثمره خون پاک شهدا است .
 
سردار "محمود تشکری" معاون هماهنگ کننده ناجا به همراه سردار "محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان لرستان و سردار "ناصر یزدآبادی" معاون مهندسی ناجا با خانواده شهید "ستوانسوم سید نصرت اله موسوی راد" در شهرستان خرم آباد دیدار و با اهداء هدایایی از آنان تجلیل کردند.
نظر شما
پربیننده ها