سردار ملکی خبر داد

کشف 600 کیلو گرم مواد مخدر در طرح نوروزی پلیس استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در طرح نوروزی پلیس استان مرکزی بیش از 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات هایی جداگانه کشف شده است.
کد خبر: ۱۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴ - 05April 2014

کشف 600 کیلو گرم مواد مخدر در طرح نوروزی پلیس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "عزیزاله ملکی" در گفتوگویی با اشاره به برنامهریزی، مدیریت و کنترل ترافیک اثربخش در طرح نوروزی پلیس استان بیان کرد: در اجرای طرح نوروزی پلیس و استفاده بهینه و هدفمند از امکانات و تجهیزات استانی و با توسعه هماهنگی ها بین دستگاهها و افزایش نظارت و کنترل اجتماعی بر کردارهای ترافیکی، انضباط ترافیکی بازخورد بسیار اثربخشی در ایمنی ترددها در سطح استان به همراه داشت.

وی ادامه داد: نهادینه شدن امنیت، نشاط و سلامت به عنوان ره آوردهای نظم و قانون با بسط و توسعه ارتقاء انضباط اجتماعی و افزایش جامعه پذیری الگوهای رفتار ترافیکی و رعایت حقوق دیگران از جمله اهدافی بود که با شروع طرح نوروزی پلیس در سطح استان به عنوان راهبرد اجرایی مورد توجه قرار گرفت و اعتماد و التزام شهروندان در احترام به قوانین در کاهش حوادث رانندگی ارمغان همراهی و مشارکت عمومی بود.

ملکی با اشاره به کاهش 40 درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان افزود: با توجه به برآوردهای انجام شده در خصوص افزایش مسافرتهای نوروزی و حجم ترددها در محورهای مواصلاتی استان، ارتقاء انضباط اجتماعی از شاخصههای مهم و پویایی بود که در فرآیند رفتار ترافیکی رانندگان متجلی شد و کاهش 40 درصدی تصافات منجر به فوت مهمترین مولفه اجرایی آن در سطح استان بود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه از توجه شهروندان به قوانین و عملکرد دستگاههای اجرایی در بسط نظم و انضباط ترافیکی تشکر کرد.

این مقام ارشد انتظامی توجه به بعد انتظامی را نیز در طرح نوروزی مورد تبیین قرار داد و به افزایش احساس امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سارقان، قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به عنوان اولویتی مهم در طرح ریزی پلیس در این ایام اشاره کرد.

در طرح نوروزی پلیس استان مرکزی بیش از 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیاتهایی جداگانه کشف شده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار