سردار عبداللهی خبر داد

توجه ویژه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به اشتغال‌زایی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: این قرارگاه مصمم است انتظارات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را در عرصه سازندگی کشور محقق کند.
کد خبر: ۱۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰ - 06April 2014

توجه ویژه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به اشتغال‌زایی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)، سردار "عبادالله عبداللهی" فرمانده این قرارگاه، که در نخستین نشست عمومی کارکنان قرارگاه در سال جدید سخن میگفت، بخشی از عملکرد قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) در سال گذشته و نیز افقهای پیش رو در سال جدید را  تبیین کرد و افزود: قرارگاه در تمام گرایشهای عمرانی و صنعتی از ظرفیتها و توانمندیهای بالایی برخوردار است و میتواند پیشگام عملیاتی کردن انتظارات مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) در عرصه سازندگی باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ از سوی رهبرمعظم انقلاب(مدظلهالعالی) به عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" گفت: انعکاس رهنمودهای رهبری به ویژه شعار سال با خط زیبا و در بسترهای مختلف تبلیغی کاری خوب و پسندیده است؛ اما از آن خوبترو پسندیدهتر توجه ویژه به این سخنان در مرحله عمل و در عرصه اجراست؛ چراکه ایشان انتظارات خود را همواره به صورت روشن و شفاف بیان میفرمایند و با این صراحت بیان، برهمگان تکلیف ایجاد میشود که به انتظارات ولی فقیه خود جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: همه ظرفیتها و قابلیتها برای اجرای انتظارات رهبری در کشور وجود دارد و کافی است که با عزم جدی و مدیریت جهادی این انتظارات عملیاتی شود.

سردار عبداللهی تصریح کرد: بحث اقتصاد، معیشت مردم و ایجاد شغل از دغدغههای مقام معظم رهبری است و ما نیز در مجموعه توانمند قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) با توجه ویژه به این موضوع برآنیم که در زمینه اشتغال اقدامات جدی انجام دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار