حجت الاسلام اسلامی:

غربی‌ها بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: غربی‌ها با بی‌شرمی و پررویی ما را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند، حال آنکه خود آنان بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر بوده و هستند.
کد خبر: ۱۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵ - 06April 2014

غربی‌ها بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "علی اسلامی" عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه قطعنامه اتحادیه اروپا دخالت آشکار در امور داخلی ایران است، اظهار کرد: باید ریشه یابی کنیم که چه چیزی باعث گستاخی غربیها تا این حد شده است.

وی تصریح کرد: غربیها با بیشرمی و پررویی ما را متهم به نقض حقوق بشر میکنند، حال آنکه خود آنان بزرگترین ناقضان حقوق بشر بوده و هستند.

این استاد حوزه بیان کرد: آنها توقع دارند کثیفترین آلودگیها و بیشرمیها در ایران آزاد باشد و دولت اسلامی هم حامی همجنس بازها باشد، واقعاً این خواستهها شرم آور و تأسف بار است.

وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم و آموزههای اسلام، راه سلطه کفار بر مسلمین را بسته است، خاطرنشان کرد: امام (ره) به ما آموخت که دشمنان از اسلام ناب سیلی خوردهاند و مشکل اصلی آنان با قرآن و اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی با بیان اینکه اسلام کاملترین نگاه را به مسئله حقوق بشر دارد، خاطر نشان کرد: در فقه اسلامی حتی به حقوق حیوانات اشاره و تاکید شده است، اما با وجود این غربیهایی که با به راه انداختن دو جنگ جهانی بیش از ۹۰ میلیون نفر را به کشتن دادند، میخواهند حقوق بشر را برای ما تعریف کرده و نسخه بپیچند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خواستار اتخاذ مواضع قاطع از سوی مسئولان نظام در مقابل گستاخی بیشرمانه اتحادیه اروپا شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار