آیت الله جنتی:

سفیهان پارلمان اروپا به ارزش‌های انسانی پایبند نیستند

دبیر شورای نگهبان، قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران را فاقد مشروعیت و ارزش حقوقی دانست و گفت: این قطعنامه سند رسوایی اتحادیه اروپا است و مردم از دولت انتظار دارند در برابر زیاده‌خواهی اتحادیه اروپا قاطعیت داشته باشد.
کد خبر: ۱۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹ - 06April 2014

سفیهان پارلمان اروپا به ارزش‌های انسانی پایبند نیستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیتالله "احمد جنتی" دبیر شورای نگهبان در نخستین دیدار کارکنان نهاد شورای نگهبان در سال جاری با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) و گرامیداشت آغاز سال نو، با انتقاد شدید از قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران، گفت: عدهای سفیه در پارلمان اروپا دور هم جمع شدهاند و در حالی که خود به هیچ یک از ارزشهای انسانی پایبند نیستند و با بیشرمی، روابط نامشروع همجنسبازان را مشروعیت بخشیدهاند در مورد عدم رعایت حقوق بشر در ایران سخن میگویند و علیه جمهوری اسلامی قطعنامه صادر میکنند، اما مردم ایران برای این قطعنامهها هیچ ارزش و اعتباری قائل نیستند.

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه این قطعنامه، سند رسوایی پارلمان اروپا است، گفت: البته این قطعنامه موجب هوشیاری ملت ایران میشود و مردم کشورمان را متوجه میکند که طرف آنها چه کسانی هستند؛ زیرا آنها میخواهند برداشتهای نادرست خود را از حقوق بشر به دنیا تحمیل کنند.

وی در مورد حمایت اتحادیه اروپا از سران فتنه، بیان کرد: اینکه چنین افراد معلوم الحالی از سران فتنه حمایت میکنند، مدال دیگری افزون بر مدالهای ننگین قبلی است که سران فتنه بر گردن دارند. اگر سران فتنه، شرم داشتند باید از خجالت آب میشدند.

نظر شما
پربیننده ها