در پیام تبریک روحانی به مناسبت آزادی مرزبانان تأکید شد

وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه و کشور هرچه سریع‌تر وضعیت پنجمین مرزبان را پیگیری کنند

رییس جمهوری در پیامی آزادی مرزبانان ایرانی را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۱۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳ - 06April 2014

وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه و کشور هرچه سریع‌تر وضعیت پنجمین مرزبان را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ریاستجمهوری، "حسن روحانی" رییسجمهور کشورمان در پیامی، آزادی مرزبانان ایرانی را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک گفت.

متن پیام حسن روحانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت غیور و سرافراز ایران

آزادی مرزبانان عزیز و دربندمان را که روزهای سخت و تاریکی را پشت سر گذاشتند به شما مردم شریف ایران و به مقام معظم رهبری و فرماندهی کل نیروهای مسلح، تبریک و تهنیت عرض میکنم.

خوشحالم که روزهای پرمحنت اسارت سربازان جان برکفمان به سرآمد و این عزیزان پس از تحمل رنج دوران سخت جدایی، به آغوش خانوادههای خود بازگشتند.

شادباش ویژه به خانوادههای این عزیزان که با پیشه کردن صبر، امید خود را حفظ کردند تا با تدبیر دولت و مسئولین امنیتی کشور، آزادی عزیزان خود را شاهد باشند. امید آنکه تروریسم و خشونت در منطقه ما برچیده شود و فضای سوء ظن و کدورت برای همیشه از میان برود.

از همه مسئولین مربوطه به ویژه وزارتخانههای کشور، اطلاعات و خارجه و صدا و سیما میخواهم تا روشن شدن وضعیت پنجمین مرزبان فداکار وطن، لحظهای از پای ننشسته و هرچه سریعتر موجبات رفع نگرانی خانواده بردبار و شریف او را فراهم آورند.

بیتردید اینگونه حوادث نفرت انگیز که توسط تعداد اندکی از پیروان فرقه جهل و جور و جنایت،گاه و بیگاه به وقوع میپیوندد، اگر چه کام مردم عزیزمان را تلخ میکند اما اراده ملت و مسئولین را برای ایستادگی بر آرمانهای رفیع خویش و مبارزه با اذناب دشمنان نظام و کشور روز به روز قویتر و مستحکمتر خواهد نمود.

این موفقیت یکبار دیگر نشان داد که موضع جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم و خشونت، یک موضع قاطع، اصولی و تغییر ناپذیر است و در مقابل همه فشارهای سیاسی و تبلیغاتی تا رسوایی و شکست کامل افراط گرایان و همه حامیان خارجی آنان ایستادگی خواهد کرد، حمایت همه مردم و شخصیتهای دینی و سیاسی اعم از شیعه و سنی از این برخورد قاطع ثابت کرد که تروریستها از دستاویز کردن تفاوتهای مذهبی هیچ سودی نخواهند برد و مورد انزجار همه مذاهب و گروههای سیاسی کشورند.

لازم میدانم از همه مرزبانان دلیر، فرماندهان و سربازانی که دوران خدمت مقدس سربازی خود را با رشادت و شجاعت در پاسداری و حراست از مرزهای جغرافیایی کشورمان سپری نموده و نقشههای تجاوزگرانه هر متجاوزی به آب و خاک ایران سرافراز را نقش بر آب میکنند، سپاسگزاری نموده و توفیقات و عزت آنان را از خداوند متعال مسالت دارم.

حسن روحانی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار