حجت‌الاسلام قندهاری:

اقدامات مسئولان در حوزه فرهنگی باید منجر به شکست دشمن ‌و خلع سلاح جبهه استکبار شود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: به رغم هشدارهای رهبر معظم انقلاب ‌متاسفانه اقدامات اساسی و جامعی در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای مقابله با راهبردهای دشمن صورت نگرفت.
کد خبر: ۱۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ - 07April 2014

اقدامات مسئولان در حوزه فرهنگی باید منجر به شکست دشمن ‌و خلع سلاح جبهه استکبار شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین محمدحسین قندهاری، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جمع کارکنان وزارت دفاع که با حضور وزیر دفاع، مدیران عامل سازمانها و صنایع و کارکنان ستاد وزارت دفاع برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: حضرت فاطمه(س) اسوه ایثار و شهادت، پاکی و... برای همگان است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ اظهار کرد: با عنایت به اینکه بیانات مقام معظم رهبری هم از جایگاه رهبری معظم انقلاب و هم از جایگاه مرجعیت فقهی و فرماندهی معظم کل قواست، بنابراین اوامر معظم له لازمالاتباع است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد و فرهنگ در نامگذاری سال ۹۳ تصریح کرد: وزارت دفاع در جهت این شعار سال وظیفه سنگینی برعهد دارد و همه باید با همدلی، عزم ملی، روحیه جهادی و مدیریت جهادی در این راستا گام بردارند.

حجتالاسلام قندهاری با بیان اینکه در حوزه فرهنگ دشمن با ابزارهای نوین بسیاری در حال توطئه علیه انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با تحلیل درست وقایع پیش رو، سال ۹۳ را به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تمام توان ارزشهای اسلامی را زیر سئوال بردهاند، تاکید کرد: به رغم هشدارهای رهبر معظم انقلاب متاسفانه اقدامات اساسی و جامعی در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای مقابله با راهبردهای دشمن صورت نگرفت.

حجتالاسلام قندهاری با بیان اینکه مقام معظم رهبری به لحاظ اهمیت مقوله فرهنگ دغدغه فرهنگی دارند، تاکید کرد: در حوزه فرهنگی باید حرکت و اقدامات مسئولان منجر به شکست دشمن و خلع سلاح جبهه استکبار شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه باید در سال ۹۳ نسبت به مقوله عفاف و حجاب، امربه معرف و نهی از منکر و فرهنگ سازمانی باید اهتمام بیشتری داشته باشیم، اضافه کرد: اساس حرکتها باید اصلاح فرهنگ باشد و برای تمام فعالیتها باید پیوست فرهنگی تهیه کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار