دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

گسترش یادمان شرهانی در سال آینده به پایان می‌رسد

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: شهرستان دهلران با داشتن یادمان شهدای شرهانی یکی از مکان‌هایی است که مردم زیادی از این یادمان بازدید می‌کنند و گسترش یادمان شرهانی در سال آینده به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۱۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰ - 07April 2014

گسترش یادمان شرهانی در سال آینده به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "نادر ادیبی» دبیر ستاد راهیان نور کشور در آیین اختتامیه نمایشگاه معبری به سوی آسمان در بخش موسیان واقع در شهرستان دهلران، اظهار کرد: برگزاری این گونه نمایشگاهها در مناطقی که با تمام وجود خود جنگ را درک کردهاند سبب ماندگاری فرهنگ غنی ایثار و شهادت میشود.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاههای دفاع مقدس سبب ماندگاری فرهنگ غنی ایثار و شهادت میشود، افزود: هشت سال دفاع مقدس برای ما و برای مردم ما به عنوان سند افتخارات است.

دبیر ستاد راهیان نور کشور تصریح کرد: مردم بخش موسیان متحمل آوارگی و سختیهای زیادی در دوران دفاع مقدس شدهاند و برای ثبت این مکان به عنوان یادمان دفاع مقدس در مرحله نخست این محل باید به عنوان مرکز فرهنگی ایثار و شهادت به ثبت برسد.

وی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس من در این منطقه حضور داشتم و از نزدیک شاهد صحنههای نبرد رزمندگان اسلام با نیروهای بعثی بودم.

سرهنگ ادیبی عنوان کرد: فرهنگ غنی، ایثار و شهادت باید به نسل جوان به ویژه دانش آموزان منتقل شود.

وی افزود: شهرستان دهلران با داشتن یادمان شهدای شرهانی یکی از مکانهایی است که مردم زیادی از این یادمان بازدید میکنند و باید اعلام کرد که گسترش یادمان شرهانی در سال آینده به پایان میرسد.

دبیر ستاد راهیان نور کشور تصریح کرد: در سال ۹۳ برای تبلیغ مناطق عملیاتی استان ایلام و به ویژه شهرستان دهلران پوشش فضای رسانی خوبی صورت گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها