فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد

کاهش ۳۶ درصدی تلفات رانندگی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: وقوع تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته اما با توجه به کم شدن تعداد فوتی‌ها، آمار مجروحین ۳۶ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ - 07April 2014

کاهش ۳۶ درصدی تلفات رانندگی در کرمانشاه

به خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، سردار "کریم کشوری" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: وقوع تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشتهایم اما با توجه به کم شدن تعداد فوتیها و کاهش 36 درصدی آمار مجروحین این آمارها بسیار نوید بخش و نشان دهنده رعایت قوانین و کنترل سرعت رانندگان است.

سردارکشوری گفت: امسال در طرح نوروزی نسبت به سالهای گذشته استان وضعیت بسیار خوبی از لحاظ کاهش تلفات جاده ای داشته و کاهش 20 درصدی در حوزه پلیس راه با توجه به افزایش 35 درصدی سال گذشته و میانگین کشوری امسال که کاهش 12 درصدی داشته بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: امسال در وقوع انواع مختلف سرقتها کاهش بسیار خوبی داشتهایم که در زورگیری 37 و نیم درصد، سرقت مسلحانه 50 درصد و سرقت احشام 50 درصد گویای این مطلب است و البته در بحث سرقت احشام این میزان کاهش با توجه به عشایری بودن استان رقم بسیار قابل توجهی است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه امسال بیشتر تمرکز ناجا روی جاده ها و محور های برون شهری استان بوده بهترین نتایج هم از همین حوزه کسب شده است.

نظر شما
پربیننده ها