معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه:

سپاه از نقش‌پذیری متنوعی در حوزه‌های جنگ سخت، نیمه‌سخت و امنیتی برخوردار است

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه: گفت: در مقطع کنونی باید از تمامی ظرفیت‌ها و بضاعت‌های موجود در بیمه کردن افراد جامعه در برابر هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی استفاده کرد.
کد خبر: ۱۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷ - 07April 2014

سپاه از نقش‌پذیری متنوعی در حوزه‌های جنگ سخت، نیمه‌سخت و امنیتی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار "محمدحسین سپهر" معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه، صبح امروز در اولین همایش سراسری مسئولین شبکه تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه که در سالن همایشهای الغدیر ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص معنویت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشهای حکیمانهشان معنویت را اصل و محور اساسی آمادگی همه جانبه سپاه عنوان میکنند که بهحمدلله در سالهای اخیر به توفیقات ارزندهای در این حوزه دست یافتهایم.

سردار سپهر با اشاره به حوزههای ماموریتی سپاه در عرصههای مختلف گفت: این نهاد انقلابی از نقشپذیری متنوعی در حوزههای جنگ سخت، امنیتی و نیمهسخت، عمق بخشی داخلی و خارجی، مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برخوردار است و در اجرای این ماموریتها ارتقا معنویت پاسداران نقش مهمی را ایفا میکند.

وی توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون بهره گیری از عنصر ایمان و اعتقاد نزد ملت ایران عنوان و تصریح کرد: استکبار جهانی به دلیل محاسبه نکردن مسائل اعتقادی و باورهای دینی ما همواره در رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی راهی جز شکست نیافته است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: امروز حزب الله لبنان به عنوان فرزند مکتب شهدای دفاع مقدس پوزه استکبار را به خاک مالیده و در جبهه سوریه شاهد شکست توطئه استکبار در برابر عناصر معنوی و اعتقادی هستیم.

وی با اشاره به توفیقات و پیروزیهای رزمندگان در سالهای دفاع مقدس اظهار داشت: امروز دنیا هنوز ناتوان از درک نحوه پیروزی رزمندگان ما در عملیات غرورآفرین والفجر ۸ است.

سپهر در پایان با بیان اینکه دستاندرکاران حوزه عقیدتی سیاسی نقش جهادی را در ارتقاء ایمان، اعتقاد و بصیرت پاسداران ایفا میکنند، گفت: در مقطع کنونی باید از تمامی ظرفیتها و بضاعتهای موجود در بیمه کردن افراد جامعه در برابر هجمههای فرهنگی و اعتقادی استفاده کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار