برخورد پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی سواحل مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از طرح ویژه پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در سواحل دریا خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵ - 08April 2014

برخورد پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی سواحل مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار" مسعود جعفری نسب" فرمانده انتظامی استان مازندران، صبح امروز در جمع فرماندهان و مسولان انتظامی استان و شهرستان های تابعه، با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » گفت : نهاد های فرهنگی باید در حل مشکلات فرهنگی جامعه تلاش کنند.

وی تصریح کرد :مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و ضدفرهنگی و تقویت فرهنگ حجاب در جامعه نوعی جهاد فرهنگی است .

فرمانده انتظامی استان مازندران مدیریت جهادی را نیازمند تفکر جهادی دانست و خاطر نشان کرد : به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فرهنگ عمومی جامعه به حد مطلوبی ارتقاء یافت .

وی درادامه تنها راه رسیدن به صراط مستقیم را توسل به ائمه معصومین برشمرد و اظهار داشت : قرار گرفتن در این مسیر ما را به سوی انسانیت سوق می دهد و خروج ازاین مسیر نیز موجب سقوط در فساد و تباهی می شود .

سردار جعفری نسب در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عملکرد خوب استان در برقراری نظم و امنیت در ایام تعطیلات نوروز ، از اقدامات و فعالیت های همه همکاران تقدیر کرد و افزود : برای ارزیابی عملکرد رده ها نمایشگاه دستاوردهای انتظامی استان در هفته آتی در ستاد انتظامی استان برپا خواهد شد .

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه این نشست با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و آغاز سفرهای تابستانی مسافران ، بر ضرورت اجرای طرح های ویژه ترافیکی و انتظامی در شهرستان ها و شهرک های ساحلی استان تاکید کرد.

وی از برخورد جدی پلیس با ناهنجاری های اجتماعی در سواحل دریا خبر داد و افزود : اقدامات فرهنگی و اجتماعی در راستای اطلاع رسانی و آموزش همگانی اولویت کار پلیس در سواحل دریاست و پلیس با هماهنگی قضایی با هرگونه ناهنجاری ها برابر قانون رفتار خواهد کرد .
 
جعفری نسب برخورد با بدپوششی و ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی، برخورد با سگ گردانی ، جلوگیری از تردد وسایل نقلیه غیرمجاز در سواحل و ساماندهی شهرک های ساحلی را از برنامه های ویژه پلیس در این طرح برشمرد .
 
فرمانده انتظامی استان مازندران از راه اندازی قرارگاه ساحلی در 126 نقطه از سواحل استان و راه اندازی چندین طرح جدید خبر داد وافزود : ماموریت قرارگاه های ساحلی نظارت و مدیریت بر اجرای طرح های سالمسازی دریا است .
 
سردار جعفری نسب همچنین بر استفاده از ظرفیت نیروی مقاومت بسیج در راستای اجرای طرح در سواحل دریا تاکید کرد و افزود : پلیس راه و پلیس راهور نیز با اتخاذ تمهیدات ویژه ضمن کنترل محورهای مواصلاتی نسبت به نظارت و کنترل محورها و شهرک های ساحلی اقدام می کنند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار