وزیر اطلاعات:

اجازه نمی‌دهیم دشمنان ملت از مردم سلب امنیت کنند

وزیر اطلاعات با بیان اینکه رویکرد وزارت اطلاعات تحقق و تقویت احساس امنیت در بین آحاد مردم است، گفت: اجازه نمی‌دهیم دشمنان ملت از مردم سلب امنیت کنند.
کد خبر: ۱۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷ - 08April 2014

اجازه نمی‌دهیم دشمنان ملت از مردم سلب امنیت کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجتالاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات امروز سهشنبه در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی، گفت: رویکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم تحقق و تقویت احساس امنیت در بین آحاد مردم است.

وی افزود: با کسانیکه بخواهند به امنیت و آسایش جامعه خدشه وارد کنند، برخورد میشود و اجازه نمیدهیم دشمنان ملت از مردم سلب امنیت کنند.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: فرهنگ جامعه، پشتوانه امنیت آن است و شکوفایی اقتصادی در گرو فرهنگ جهادی و مشارکت همگانی است.

علوی ادامه داد: حماسه 8 سال دفاع مقدس جلوهای از حضور مردم در تامین امنیت کشور بود و مردم نشان دادند که همیشه با وحدت و همدلی در مقاطع مختلف حماسه آفرین بودهاند.

وی تصریح کرد: از نگاه دولت یازدهم همه جناحهای سیاسی برای خدمت به مردم پا به عرصه گذاشتهاند و بر این اساس در زیر چتر حمایتی ولایت فقیه به فعالیت میپردازند.

وزیر اطلاعات افزود: مدیران کشور سرمایههای ارزشمند تلقی میشوند و اگر چنانچه مشاهده شود مدیری دچار لغزش است، با نگاه صیانتی هدایت خواهد شد.

علوی همچنین به جایگاه خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این استان با داشتن فرهیختگان و علمای نامی و همچنین برخورداری از فرهنگ ایمانی جزو افتخارات ایران اسلامی است.

نظر شما
پربیننده ها