فرمانده انتظامی استان ایلام:

برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر از مطالبات بحق مردم است

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به افزایش100 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان گفت: برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر یکی از مطالبات مردم است.
کد خبر: ۱۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ - 09April 2014

برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر از مطالبات بحق مردم است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار"علی دولتی" فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت برخورد خواهد کرد، گفت: برخورد نیروی انتظامی با فروشندگان مواد مخدر زمانی تاثیرگذار خواهد بود که همه آحاد جامعه برای جلوگیری از این آسیب اجتماعی با پلیس همکاری کنند.

وی اظهار داشت: برخورد با خردهفروشان موادمخدر یکی از مطالبات به حق مردم است و مردم انتظار دارند که نیروی انتظامی با افرادی که در سطح شهر و محلهها اقدام به فروش مواد مخدر میکنند، برخورد کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: پلیس در سال جاری برنامه ویژهای را برای مقابله و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در نظر خواهد داشت و فروشندگان مواد مخدر باید بدانند که با قاطعیت با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان بر استمرار طرحهای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در استان تاکید و خاطرنشان کرد: استان ایلام یکی از استانهای پاک از حیث مواد مخدر محسوب میشود و نیروی انتظامی بایستی بیش از پیش در این زمینه تلاش کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه سلامت جامعه در گرو داشتن زنان پاکدامن است، گفت: پوشیدگی و حجاب زن نماد پرهیزگاری اوست و حفظ پاکدامنی منحصر به پوشش نیست، بلکه زنان باید از هرگونه رفتاری که سبب تحریک و طمعورزی هوسرانان میشود به شدت پرهیز کنند.

سردار دولتی به جایگاه والای زنان اشاره کرد و افزود: سیمای زن، این گوهر گرانبهای آفرینش باید درصدف حجاب قرار گیرد تا ارزشهای انسانی اش در امان بماند و پوشش اسلامی باعث میشود که زن امنیت و آرامش داشته باشد و هرچه این پوشش کاملتر باشد درصد امنیت او در جامعه نیز بالا میرود.

وی اظهار داشت: زنان پاکدامن نقش بسیار مهمی درساختن خانوادههای سالم دارند و جامعه هم به واسطه داشتن این گونه زنان است که مسیر درست را در پیش میگیرد و حجاب و حیا از ویژگیهای بارز زن مسلمان و پوشیدگی زن نماد و شاخصه پرهیزکاری اوست.

نظر شما
پربیننده ها