به مناسبت ۲۹ فروردین انجام می‌شود

نمایش توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح همدان در روز ارتش

رئیس اداره نیروی انسانی پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: به مناسبت ۲۹ فروردین و همزمان با روز گرامیداشت ارتش توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح همدان به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۱۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱ - 09April 2014

نمایش توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح همدان در روز ارتش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سید داوود هادئی" دبیر مراسم بزرگداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در همدان در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت ۲۹ فروردین و سان و رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: در سال ۵۸ افرادی برای انحلال ارتش تلاش کردند که امام راحل در فرمان چهار مادهای دستور بر رژه ارتش با تمام توان و قدرت نظامی در همه شهرها را صادر کردند که این اعتماد امام (ره) به ارتش سبب حضور قدرتمند نیروهای مسلح در تمام عرصههای حساس کشور شد.

وی ابراز کرد: در دوران حیات معنوی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شهدای گرانقدری همچون شهید بابایی و شهید صیاد شیرازی تقدیم انقلاب شدند که در قائلههای کردستان، گنبد و خوزستان توانایی خود را نشان دادند.

دبیر مراسم بزرگداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در همدان عنوان کرد: در شرایطی که مذاکرات هستهای ادامه دارد و در کنار گفتمانهای دولت باید توان نظامی نیروهای مسلح بریا دفاع از ملت و کشور نیز به منصه ظهور گذاشته شود.

وی دیدار و تجدید بیعت با نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه همدان، غبارروبی گلزار شهدا در ۲۵ فروردین و دیدار با خانواده شهدا و حضور در نماز جمعه را از برنامههای هفته ارتش جمهوری اسلامی در همدان برشمرد و افزود: مراسم رژه نیروهای مسلح نیز ساعت ۹ صبح با حضور استاندار، نماینده ولیفقیه در استان و فرماندهای ارشد نظامی و انتظامی در میدان باباطاهر برگزار میشود.

هادئی از شهرداری همدان خواست که فضاسازی مناسبی از سیمای شهر در این روز داشته باشد و همچنین تلویزیونهای شهری به منظور پخش کلیپ روز ارتش در اختیار این ستاد قرار گیرد و تنضیف میدان باباطاهر و تعویض پرچمهای جمهوری اسلامی آویخته شده در این خیابان مورد توجه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: با توجه به تمهیداتی که در جدار مرزی و مواد منفجرهای که وارد کشور شد میطلبد که پلیس راهور و نیروی انتظامی در این ایام حساستر عمل کنند.

رئیس اداره نیروی انسانی پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان با گرامیداشت یاد و خاطر شهید سردار سپهبد صیاد شیرازی گفت: آیین بزرگداشت این شهید گرانقدر روز پنجشنبه از ساعت ۱۰. ۳۰ صبح تا یک بعدازظهر در مسجد مهدیه همدان برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار