طاهرخانی:

شهید آوینی مستندهای خوبی را با هنرمندی در زمینه دفاع مقدس به یادگار گذاشت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: فرهنگ موضوعی مهم است که مانند اکسیژن و هوا نیازمند آن هستیم.
کد خبر: ۱۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰ - 10April 2014

شهید آوینی مستندهای خوبی را با هنرمندی در زمینه دفاع مقدس به یادگار گذاشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، عصر روز گذشته دومین مراسم تجلی شیدایی به مناسبت سالروز شهادت مرتضی آوینی و گرامیداشت روز هنر انقلاب به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین و سازمان بسیج هنرمندان در سالن همایشهای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

مهدی طاهرخانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در این مراسم خاطرنشان کرد: شهید آوینی شخصیت متفکری است که با هنرمندی خودش توانست مستندهای خوبی در خصوص دفاع مقدس برای جوانان کشور به یادگار بگذارد.

وی افزود: حضور مقام معظم رهبری در مراسم تشییع این شهید بزرگوار نشاندهنده اهمیت حوزه فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

طاهرخانی ادامه داد: مسئله مهمی که امروز در کشور ما مطرح است موضوع فرهنگ است که مانند اکسیژن و هوا در جامعه است و اگر آلوده شود برای جامعه نیز مضر خواهد بود.

محمد امیری مقدم، مسئول سازمان بسیج هنرمندان قزوین نیز در این مراسم با تشریح برنامههای صورت گرفته در سال 92 گفت: در سال گذشته برنامههایی همچون نخستین مراسم تجلی شیدایی، چاپ کتاب امام عشق، برگزاری نخستین مجمع بسیج هنرمندان استان، برگزاری ششمین جشنواره شعر بسیج استان، برگزاری دومین دوسالانه عکس بسیج استان، برگزاری سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان قزوین و بسیاری دیگر از برنامههای فرهنگی انجام شد.

این مراسم با اجرای برنامههای متنوعی همچون تعزیه خوانی، شعرخوانی، پخش کلیپ و اهدای جوایز به برگزیدگان و پیشکسوتان عرصه هنر همراه بود و شخصیتها، مسئولان استانی و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در آن حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها