سرهنگ میرحسینی در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس مطرح کرد

اجرای مراحل آماده سازی جنگنده های نیروی هوایی برای شرکت در رژه هوایی روز ارتش

فرمانده تیپ پشتیبانی پایگاه یکم شکاری با اشاره به پشتیبانی از کادر پروازی و مهیا سازی فرودگاه برای تمرین گفت: مراحل تمرین و آماده سازی جنگنده ها برای رژه هوایی روز ارتش در سه مرحله انجام می شود.
کد خبر: ۱۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱ - 14April 2014

اجرای مراحل آماده سازی جنگنده های نیروی هوایی  برای شرکت در رژه هوایی روز ارتش

سرهنگ مجید میرحسینی با اشاره به فعالیت های پشتیبانی برای انجام تمرین جنگنده های نیروی هوایی برای روز ارتش به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: در حد توان  فعالیت های پشتیبانی از جنگنده های نیروی هوایی در آستانه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است و در روز ارتش نیروی هوایی مقتدرانه در آسمان پرواز خواهد داشت.

وی ادامه داد: از پایگاه های مختلفی در رژه هوایی روز ارتش در مرقد مطهر امام راحل شرکت می کنند و به تجدید عهد و پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی می پردازند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: تا قبل از 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام مراحل تمرین جنگنده های نیروی هوایی در سه مرحله انجام می شود و امروز مرحله دوم تمرین جنگنده های نیروی هوایی در پایگاه یکم شکاری انجام شد.

فرمانده تیپ پشتیبانی پایگاه یکم شکاری با اشاره به یکی دیگر از برنامه های پایگاه یکم شکاری در سال جاری گفت: مسوولان  پایگاه یکم شکاری با همکاری شهرداری تهران با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری قسمتی از پایگاه را برای کاشت درخت اختصاص دادند تا در روند بهبود هوای تهران و نجات از آلودگی تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: در صورت موفقیت این طرح و همکاری دوسویه میان ارگانهای مربوطه این طرح در استان ها و پایگاه های دیگر اجرا می شود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار