اجمالی/ سردار دکتر احمدی مقدم:

امنیت امروز ایران اسلامی دلگرمی برای کشورهای همسایه است

فرمانده نیروی انتظامی در قصرشیرین با بیان اینکه امروز امنیت مهمترین چالش در منطقه است، گفت: ایران اسلامی افتخار دارد که همچون جزیره‌ای امن در منطقه بوده و سکوی دلگرمی برای کشورهای همسایه است.
کد خبر: ۱۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶ - 16April 2014

امنیت امروز ایران اسلامی دلگرمی برای کشورهای همسایه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر "اسماعیل احمدیمقدم" فرمانده نیروی انتظامی دقایقی پیش در مرحله نهایی رزمایش "اقتدار ۳" اظهار کرد: در منطقهای که قرار داریم همچنان عطر شهدا به مشام میرسد، این منطقه در ۸ سال دفاع مقدس یکی از محورهای تهاجم نیروهای بعثی به تحریک کشورهای دشمن بود.

وی افزود: ارتفاعات بازیدراز که از منطقه عمومی رزمایش قابل مشاهده است نمادی برای دفاع مقدس بود که در این ارتفاقات رزمندگان بسیاری جان خود را برای دفاع از میهن و اسلام دفاع کردند.

دولت صدام با تحریک کشورهای فرامنطقهای به خاک میهن اسلامی تجاوز کرد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور در منطقه رزمایش در روزهای آغازین جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: ۸ سال دفاع مقدس دوران سختی بود که بر منطقه گذشت چراکه دولت صدام با تحریک کشورهای فرامنطقهای به خاک میهن اسلامی تجاوز کرد.

سردار احمدیمقدم تصریح کرد: متاسفانه ثمرهی جنگ ویرانی و از بین بردن منابع دو کشور و شهادت و جانبازی رزمندگان بود و جنگ بین دو ملت مسلمان همسایه در حالی رخ داد که دشمن اصلی منطقه اسرائیل است.

جنگ تحمیلی در راستای تضعیف جبهه مقاومت برنامهریزی شده بود

وی با اشاره به دلایل وقوع جنگ تحمیلی گفت: این جنگ با تحریک کشورهای دشمن به وقوع پیوست، این آتشافروزی برای رژیم صهیونیستی، منافعی به همراه داشت و در جهت تضعیف جبهه مقاومت برنامهریزی شده بود.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنانش اظهار کرد: خوشبختانه ملت عراق امروز سرنوشت خود را در دست دارند و نیروهای اشغالگر که خود زمینه فعالیت تروریستها را در این کشور ترویج داده بودند از عراق خارج شدند و عراق را در دست صاحبان خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه ایران هرگز دشمن ملت عراق نبوده است، افزود: فتنه گران جنگ تحمیلی را در منطقه به راه انداختند که این جنگ خسارات فراوانی بهبار آورد و حجم خسارات در کشور عراق بر اثر فتنه فتنهگران بسیار زیاد بود که این کشور پس از گذشت سالها هنوز به ثبات برنگشته است.

امنیت امروز ایران اسلامی دلگرمی برای کشورهای همسایه است

سردار احمدیمقدم در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین مانع بر سر راه ملت عراق را امنیت بیان کرد و افزود: امروزه امنیت مهمترین چالش منطقه است و ایران اسلامی افتخار دارد که همچون جزیرهای با ثبات در میان دریای ناامن منطقه به عنوان سکوی دلگرمی برای کشورهای همسایه شناخته میشود و کسی از کشورهای همسایه دغدغهای نسبت به ایران ندارد.

وی تصریح کرد: نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران برای استقرار امنیت در ۲ سوی مرکز فعالیت میکنند، امروزه کسی از این نیروها دغدغهای پیرامون تجاوز ندارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار