بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش

روز ارتش یادآور حماسه‌ آفرینی ارتشیان غیور است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، روز ارتش را یادآور ابراز شهامت و شجاعت ارتش دانست که با برافراشته شدن پرچم ولایت واژه شهادت را بخوبی می‌شناسد.
کد خبر: ۱۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ - 16April 2014

روز ارتش یادآور حماسه‌ آفرینی ارتشیان غیور است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در این پیام آمده است: روز ارتش یادآور حماسه آفرینی ارتشیان غیوری است که در روزهای سرنوشت ساز و تلاقی حق و باطل مشت یاس بر سینه طاغوت کوبیدند و با رویکردی مومنانه در کنار ولایت ایستادند.

این بیانیه میافزاید: روز ارتش یادآور ابراز شهامت و شجاعت ارتش غیور و غیرتمندی است که ثابت کرد با برافراشته شدن پرچم ولایت واژه شهادت را بخوبی میشناسد و صدها صیاد و ستاری و کلاهدوز و فکوری و فلاحی و سایر شهیدان والامقام خود را از قبل تا بعد از هشت سال دفاع مقدس در راه حفظ انقلاب و اعتلای جمهوری اسلامی ایران تقدیم میکند.

در پایان آمده است: یاد امیران و فرماندهان شهید و سایر شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی و توفیق نیروهای مومن و ولایتمدار و سلحشور آن در سنگرهای مستحکم دفاعی و پیشرفت در عرصههای افتخارآمیز علم و فناوری و تکامل در کسب معارف دینی و بصیرت سیاسی و تهذیب اخلاقی روز افزون باد.

نظر شما
پربیننده ها