امیر سیاری:

اهتزاز پرچم ایران در دریای آزاد به برکت خون شهدا است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه عزت افتخار بالندگی پیشرفت و توسعه کشور به برکت انقلاب اسلامی و شهدا است، گفت: امروز فرزندان ایران به برکت خون شهدا در عرصه دریای آزاد پرچم پر افتخار ایران را در دنیا به اهتزاز در آوردند.
کد خبر: ۱۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ - 16April 2014

اهتزاز پرچم ایران در دریای آزاد به برکت خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار "حبیبالله سیاری" ظهر امروز در دیدار با مادران شهدای گیلان در مهمانسرای استانداری، اظهار کرد: افتخار میکنم در محضر خانواده شهدا هستم.

وی بر پاسداشت مقام مادران شهدا تاکید کرد و افزود: عزت افتخار بالندگی پیشرفت و توسعه کشور به برکت انقلاب اسلامی و شهدا است.

فرمانده نیروی دریای ارتش با بیان اینکه خون پاک شهدا سبب سربلندی ایران در دنیا است، گفت: ما قبل از انقلاب در تمام عرصهها ناشناخته بودیم و در سیطره استعمار بودیم.

سیاری با بیان اینکه عزت امروز کشور مرهون خون شهدا است، گفت: دست خانواده شهدا را میبوسم و افتخار نیروی دریایی این است که راه شهدا و جانبازان را ادامه میدهد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت حفظ و نگهداری آنچه در دست داریم برعهده ما است، تصریح کرد: مادران شهدا دعا کنند ما سربازان خوبی برای شهدا و امام شهدا باشیم.

فرمانده نیروی دریای ارتش، انجام وظایف و تعهد به وظایف محوله را تاکید کرد و گفت: امروز فرزندان ایران به برکت خون شهدا در عرصه دریای آزاد پرچم پرافتخار ایران را در دنیا با اهتزار در آوردند.

سیاری تصریح کرد: اقتدار و بالندگی نظام در اقصی نقاط جهان به برکت خون شهدا است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار