حیدری عنوان کرد

رفتار متناقض آمریکا؛ آزاد کردن سرمایه بلوکه شده ایران از یک سو، مصادره اموالمان از سوی دیگر

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: رفتارهای متناقض آمریکا در آزاد کردن سرمایه‌ بلوکه شده ایران و از طرفی مصادره ساختمان متعلق به ایران در آمریکا از جمله اقدامات شیطان بزرگ است.
کد خبر: ۱۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲ - 18April 2014

رفتار متناقض آمریکا؛ آزاد کردن سرمایه بلوکه شده ایران از یک سو، مصادره اموالمان از سوی دیگر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس؛ "محمد ودود حیدری" رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفتوگو با  فارس، اظهار کرد: آزاد کردن سرمایههای بلوکه شده ایران و از طرفی مصادره ساختمان ایران در آمریکا از شیطان بزرگ اتفاق عجیبی نیست، بلکه اگر رفتارشناسی آمریکا را بدانیم این اتفاق کاملا عادی است.

وی افزود: رفتارشناسی آمریکا را باید از امام خمینی(ره) بیاموزیم، امام(ره) ۶۰ سال پیش آمریکا را شناخت و مواضع خود را با شرایط آمریکا مطابقت داد و در حال حاضر رفتار آمریکا با زمان کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ هیچ تفاوتی ندارد.

حیدری با بیان اینکه رفتارهای آمریکا بر مبنای سرمایهداری و تقابل با مردم سالاری دینی در ایران و دشمنی با اصل نظام اسلامی و انقلاب است، ادامه داد: آمریکا در ۶۰ سال گذشته همین رفتارها را داشته است و دولتمردان ما نباید خام رفتارهای متناقض شیطان بزرگ شوند.

وی افزود: هر زمان که یک گام به عقب رفتیم آمریکا ۱۰ها گام پیش آمده است و امروز که دولتمردان ما به رفع دشمنی با آمریکا فکر میکنند باز رفتارهای ضد و نقیض آمریکا روبرو میشویم به طوری که سرمایه بلوکه شدن خودمان را آزاد میکنند و به جای آن ساختمان متعلق به ایران را بلوکه میکنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار کرد: این اشتباه است که با کوتاه آمدن در برابر آمریکا تصور کنیم که مشکلاتمان حل میشود. شیطان بزرگ و نظام سرمایهداری عداوت بسیاری با اصل نظام اسلامی و انقلاب دارد و این یک فرض باطل است که با کوتاه آمدن ذلتآمیز به برقراری ارتباط با آمریکا فکر کنیم.

حیدری افزود: حتی اگر بر فرض محال با کوتاه آمدن ذلتآمیز بر فرض محال نگاه آمریکا مثبت شود، آنها به کمتر از اسقاط اصل نظام راضی نمیشوند که البته چنین روزی را نمیبیند و زوال آمریکا زودتر از بازگشت به ایران اتفاق میافتد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: رفتار متناقض آمریکا دلیل محکمی بر این ادعاست که رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش و مستکبر و مستضعف است و حقانیت اندیشههای امام خمینی(ره) هر روز از طریق رفتارهای آمریکا اثبات میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار