کتاب "یازده،" بازروایی خاطرات اسارت دکتر "چلداوی"

آئین معرفی کتاب "یازده" با حضور نویسنده این کتاب دکتر "احمد چلداوی" آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ - 19April 2014

کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، آئین معرفی کتاب "یازده" و بازروایی خاطرات اسارت آزاده و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، "دکتر احمد چلداوی" با حضور اهالی فرهنگ، ادب و مدیران و مسئولان فرهنگی استان در حسینیه مرحوم آیت الله حاج سید جواد خامنهای در مشهد برگزار شد.

در این مراسم که از سوی امور فرهنگی اداره کتابخانههای عمومی خراسان رضوی برگزار شده بود دکتر "احمد چلداوی" به معرفی بخشهای مختلف کتاب یازده و چگونگی تالیف آن پرداخت.

شایان ذکر است "یازده" عنوان کتابی که در سال 1392 از سوی دفتر نشر معارف با شمارگان سه هزار نسخه و مشتمل بر 380 صفحه راهی بازار نشر شده است. این اثر خاطرات احمد چلداوی رزمنده دوران دفاع مقدس است که وی در پانزده فصل آن، به بیان زندگینامه و خاطرات خود پرداخته است.

"من از تبار جنوبام"،"با بسیج بزرگ شدم"،"دانشگاه اشتباهی من"،"آن شب آسمانی"،"فراق در غربت"،"کابل سه فاز"،"فرار بزرگ"،"بازگشت به تکریت"،"امتحان بزرگ"،"اردوگاه تکریت11"،"استخبارات بعث"،"روزگار تلخ"،"نسیم آزادی"،"فراموشت نمیکنم" و"ماموریت من" عناوین پانزدهگانه این اثر را تشکیل میدهند. کتاب "یازده" تصاویری از مقاطع مختلف زندگی "احمد چلداوی" و یاران وی را در خود جای داده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
-
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
0
0
من نتونستم این کتاب رو گیر بیارم لطفا" برای خرید راهنمائی کنید
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار