سردار حسینی مطلق:

حضور بیش از ۶۰ کشور دنیا در مراسم تحلیف نشان‌دهنده اقتدار جهانی ایران است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: امروز بیش از ۶۰ کشور دنیا با آغوش باز از مراسم تحلیف استفاده کردند و این نشان دهنده اهمیت و اقتدار کشور ما در جهان است.
کد خبر: ۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴ - 06August 2013

حضور بیش از ۶۰ کشور دنیا در مراسم تحلیف نشان‌دهنده اقتدار جهانی ایران است

به گزارش  خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار بهرام حسینی مطلق فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در همایش بسیج جامعه زنان استان البرز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن که با حضور مربیان نمونه شجره طیبه صالحین در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد افزود: با گذشت بیش از 35 سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران دولتها با سلائق مختلف عوض شدند و فراز و نشیبهای را متحمل شدیم ولی آنچه که بدون وقفه ادامه پیدا کرد پیشرفت در مسیر جاده عزت و اقتدار بود.


وی ادامه داد: در طول تمام این 35 سال جنگیدیم و دفاع کردیم، بارها و بارها تهدید شدیم و بار تحریمها را به سختی بر دوش کشیدیم ولی وجبی از خاک عزیز کشور را به دشمن واگذار نکردیم و اکنون نیز افتخار میکنیم که همچنان نظام الهی ما در مسیر اقتدار خود قدم بر میدارد.


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به مراسم تحلیف و تنفیذ ریاستجمهوری جدید گفت: امروز بیش از 60 کشور دنیا با آغوش باز از مراسم تحلیف استفاده کردند و رسانههای زیادی از سراسر دنیا این جریان را پوشش دادند و این نشان دهنده اهمیت و اقتدار کشور ما در جهان است.


وی رهبری هوشمندانه امام راحل (ره) و مقام عظمی ولایت در کنار ایستادگی مردم و حضور همیشگی در صحنه را موجب طول عمر پر برکت انقلاب و پیشرفت در زمینههای گوناگون دانست.


وی گفت: جهاد مقدس ما پایان ندارد و دشمن با آمادگی کامل در مقابل ما ایستاده است.


فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه جنگ امروز ما جنگ فرهنگی است تصریح کرد: سپاه پاسداران بویژه بخشهای بسیج از جمله بسیج جامعه زنان کشور جهاد مقدس فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار داده است.
وی بیان کرد: نقش زن را میتوان در همه دوران به عنوان یک نقش موثر در کنار مردان به حساب بیاوریم.


حسینی الگوگیری از شهدا را رسالت امروز آحاد جامعه به ویژه بسیجیان دانست و زندگی مؤمنانه، بیادعا و خدمت بیمنت را سه خصلت مهمی برشمرد که در تار و پود بسیج ریشه دوانیده است.


وی بسیج جامعه زنان را بزرگترین تشکل اجتماعی زنان پس از انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: یکی از اهداف بسیج جامعه زنان الگوسازی برای نسل جوان جامعه است و در حوزه الگوسازی برای نسل جوان جامعه تلاش کردهایم تا شهدای زن را در سطح استان شناسایی و به عنوان الگوهایی برای نسل جوان به جامعه و جوانان معرفی کنیم.


سردار حسینی اظهار کرد: امروزه شاهد حضور گسترده زنان بسیجی در سطح دستگاهها و پایگاههای مقاومت مهندسین، محلات، دانشجویی، کارگری و اقشار مختلف جامعه هستیم.

نظر شما
پربیننده ها