رئیس پلیس راهور تهران خبر داد

برخورد ویژه پلیس راهور تهران با برهم‌زنندگان انضباط ترافیکی

رئیس پلیس راهور تهران گفت: اجرای طرح‌های هیجانی و تشدید یک روزه برخورد با تخلفات که آثار آن مخرب‌تر از اجرا نشدنش است در تهران متوقف شد.
کد خبر: ۱۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ - 21April 2014

برخورد ویژه پلیس راهور تهران با برهم‌زنندگان انضباط ترافیکی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "سید تیمور حسینی" در گفتگو با مهر اظهار کرد: به منظور جلوگیری از سلب اعتماد مردم از پلیس راهور دیگر طرحهای هیجانی و تشدید یک روزه یا یک هفتهای که به فراموشی سپرده میشود و اجرای آن به مراتب مخربتر و پر هزینه است در شهر تهران متوقف شد. در دوره جدید از این اقدامات دوری شده و سعی میکنیم در کمال آرامش وبا عقلانیت و تدبیر برنامهها را برای ارتقا انضباط ترافیکی اجرا کنیم.

وی ادامه داد: نباید به خاطر یک طرح مقطعی که آثارش کوتاه مدت است، اعتماد مردم را سلب کنیم.

رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه برخورد با تخلفات براساس قانون انجام میشود، تاکید کرد: باید برای همه تخلفات و جلوگیری از ارتکاب آنها برنامه داشته باشیم. در برنامه جدید پلیس راهور تهران با تخلفاتی همچون تجاوز به گذرگاه عابر پیاده، سرعت غیرمجاز، لایی کشی، نبستن کمربند ایمنی، تردد در خطوط ویژه، صحبت با تلفن همراه و موتور سواران مزاحم که به انضباط ترافیکی شهر خدشه وارد میکنند به صورت ویژه برخورد میشود.

تیموری از ساماندهی خطوط ویژه پایتخت خبر داد و افزود: خط ویژه تنها مسیری تعریف شده برای گروههایی خاص از خودروهاست که در مرحله اول اتوبوسها و در مرحله بعدی خودروهای امدادی و سایر خودروهایی که بنا به شرایط از پلیس مجوز گرفتهاند، میتوانند در آن تردد کنند. به منظور ساماندهی این خط و جلوگیری از ورود خودروهای غیر مجاز بنا بر قانون خودروهای غیرمجاز اعمال قانون میشوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار