۱۷۵ مقاله به همایش ملی "پدافند غیرعامل و علوم انسانی" ارسال شد

دبیر اجرایی اولین همایش ملی "پدافند غیرعامل و علوم انسانی"، از ارسال ۱۷۵ مقاله به دبیرخانه این همایش در دانشگاه کاشان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰ - 27April 2014

۱۷۵ مقاله به همایش ملی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محسن نیازی" دبیر اجرایی اولین همایش ملی پدافند غیرعامل و علوم انسانی، در گفتوگو با ایرنا، برگزاری این همایش را موجب فراهم آوردن کار کارشناسی، علمی و عملیاتی به پدافند غیرعامل و تبادل اطلاعات میان کارشناسان، متخصصان و پژوهشگران عنوان کرد.

به گفته وی، "مبانی و اصول پدافند غیرعامل"، "پدافند غیرعامل و علوم انسانی"، "سرمایه اجتماعی"، "مشارکت"، "اعتماد"، "انسجام آگاهی و پدافند غیرعامل"، "فرهنگ و سرمایه فرهنگی"، "برنامهریزی فرهنگی و اجتماعی و پدافند غیرعامل" از محورهای مقالات ارائه شده به این همایش است.

وی افزود: "مدیریت بحران"، "توسعه شهری و روستایی"، "امنیت فردی و اجتماعی"، "هویت و پدافند غیرعامل"، "آمایش سرزمین"، "برنامهریزی شهری و منطقهای"، "معماری، مرمت و بافتهای فرسوده شهری"، "روانشناسی و مدیریت و برنامهریزی آموزشی"، "متون دینی و اسلامی و پدافندغیرعامل" و "حقوق و آسیبهای اجتماعی" از دیگر محورهاست.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه کاشان، هدف از برگزاری این همایش را فرهنگ سازی، ایجاد باور در باره نقش و تاثیر پدافند غیرعامل در کاهش آسیبهای اجتماعی و فرهنگی و شناسایی و بررسی جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل در علوم انسانی و علوم اجتماعی برشمرد.

نیازی، شناسایی اهمیت پدافند غیرعامل در بدنه مدیریتی کشور بطور عام و مدیریتی دانشگاهها بطور خاص، شناسایی ضرورت پدافند غیرعامل در ساختار ملی و پژوهشی سازمانها و نهادهای اجتماعی و طرح نیازسنجی ضرورتهای پدافند غیرعامل دستگاههای اجرایی و آموزشی کشور را از دیگر اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد.

وی زمان ارسال مقالات به دبیرخانه همایش را از نیمه دوم بهمن تا آخر اسفند سال گذشته عنوان کرد و یادآور شد: این همایش یک روزه با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان پدافند غیرعامل کشور ۲۹ اردیبهشت سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها