یادواره شهدای جهاد کشاورزی در اسلام آباد غرب برگزار شد

مراسم یاد و خاطره سرداران و شهدای جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و مسئولین در شهرداری اسلام آباد غرب برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷ - 27April 2014

یادواره شهدای جهاد کشاورزی در اسلام آباد غرب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، مراسم یاد و خاطره سرداران و شهدای سرافراز جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور خانوادههای شهدا، جانبازان و مسئولین این شهرستان در تالار شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: هدف از برگزاری این یادواره زنده نگه داشتن ایثار شهدای جهاد کشاورزی در طول دفاع مقدس است.

میرزایی افزود: سنگرسازان بی سنگر جهادسازندگی در 8 سال دفاع مقدس تا عمق 35 هزار متری در خاک دشمن برای سنگرسازی پیش رفتند.

وی از آموزش و پرورش، رسانهها و مطبوعات خواست روحیه و فرهنگ شهادت و جهاد در راه خدا را در راس برنامههای خود قرار دهند.

محمدی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب نیز با اشاره به شعار امسال، گفت: اقتصاد و فرهنگ بدون عزم ملی و اراده جهادی ثمربخش نخواهد بود و برای فائق آمدن به مشکلات امروزی باید مدیریت جهادی را مد نظر قرار دهیم.

وی مهمترین ویژگی جهادگران در دوران دفاع مقدس را روحیه خدامحوری و خداباوری دانست و افزود: اگر مدیران امروزی ما این روحیه را مد نظر قرار دهند هرگز به ساعات اداری اکتفا نخواهند کرد و در هر زمانی که به آنان نیاز باشد، در خدمترسانی به مردم حاضر خواهند شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار