امیر شهرام عنوان کرد

دفاع قدرتمندانه پدافند هوایی ارتش از آسمان کشور

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش گفت: کارکنان قرارگاه پدافند هوایی همیشه پر قدرت، محکم و با صلابت از آسمان جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴ - 27April 2014

دفاع قدرتمندانه پدافند هوایی ارتش از آسمان کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم شاهرخ شهرام، معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) ارتش، صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک این قرارگاه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از لشکریان امام زمان(عج) هستند و کارکنان قرارگاه پدافند هوایی در کنار همرزمان خود در سایر نیروهای مسلح همیشه با ایمان، پر قدرت، محکم و با صلابت از آسمان جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به هفته اول اردیبهشت که به نام هفته سلامت نامگذاری شده، سه محور اصلی را لازمه  برداشتن گامهای مهم در زندگی دانست و افزود: محور اول  سبک زندگی اسلامی است که رهبرفرزانه انقلاب نیز بارها به آن اشاره فرمودهاند و ما اگر در خانواده به آن پایبند باشیم به ایجاد جامعهای سالم کمک کردهایم که یکی از موارد آن رعایت عفاف و حجاب اسلامی است.
 
معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) رعایت اصول بهداشتی را به عنوان محور دوم معرفی و بیان کرد: اگر در همه جوانب، اصول بهداشتی مراعات شود هم سلامت جسمی افراد و هم سلامت جامعه تامین خواهد شد.
 
امیر شهرام با اشاره به طرح  اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: محور سوم رعایت اصل صرفهجویی و اقتصاد مقاومتی است، چرا که عملی کردن اقتصاد مقاومتی نتایج بسیار خوبی در اقتصاد به دنبال خواهد داشت و نهتنها موجب رشد تولید داخلی میشود، بلکه خود اتکایی را نیز سبب خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار