حجت ­الاسلام صفایی:

استقلال اقتصادی و فرهنگی را با مصرف داخلی به دست آوریم

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در راستای عملی شدن اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی به کشورهای خارجی همه باید کالای تولید داخل را مصرف کنیم.
کد خبر: ۱۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷ - 29April 2014

استقلال اقتصادی و فرهنگی را با مصرف داخلی به دست آوریم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت­ الاسلام والمسلمین "صفایی" رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در سخنانی با اشاره به نام گذاری سال جاری به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی حضرت آیت ا... خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، از مسئولان و مقام­های کشوری و لشکری خواست در جهت تحقق این هدف، اقدام­های عملی مناسبی را اتخاذ کنند.

وی که در سالن اجتماعات مسجد النبی (ص) ستاد نیروی هوایی ارتش سخن می گفت، با تأکید بر ضرورت استقلال در تمامی زمینه ها عنوان کرد: امسال باید تلاش کنیم وابستگی های فرهنگی و اقتصادی را کم کرده و با درست مصرف کردن که همانا مصرف کالای تولید داخل است، در راستای استقلال اقتصادی و فرهنگی بکوشیم.
 
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا وابستگی اقتصاد ایران به نفت را آفت امروز کشور خواند و تأکید کرد: نفت، بلای جان اقتصاد ماست و باعث بروز مشکلات شده لذا باید به منظور از میان بردن وابستگی به نفت، برنامه ریزی صحیحی در سال جاری صورت گیرد.
 
وی همچنین در توضیح "عزم ملی" در شعار امسال گفت: عزم ملی آن است که مردم سخنان رهبران جامعه خود را در مورد مسائل و مشکلات مهم روز پذیرفته و دقیقاً اجرا کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین صفایی با اشاره به پیشینه شعار استقلال در کشور گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از سال 1356 تاکنون وجود داشته و با تفکر در مورد استقلال باید به این تیجه رسید که چه چیزهایی باعث وابستگی ما می شود.
نظر شما
پربیننده ها