با تاکید بر تعامل در نقاط مشترک

فرمانده نیروی دریایی ارتش و رئیس پدافند غیرعامل کشور دیدار و گفت‌وگو کردند

امیر حبیب‌الله سیاری و سردار غلامرضا جلالی دیدار و دو طرف بر تعامل نقاط مشترک تاکید کردند.
کد خبر: ۱۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳ - 30April 2014

فرمانده نیروی دریایی ارتش و رئیس پدافند غیرعامل کشور دیدار و گفت‌وگو کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار "حبیبالله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با سردار "غلامرضا جلالی" رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور دیدار کرد.

در این دیدار که در محل سازمان پدافند غیر عامل انجام گرفت، دو طرف بر تعامل نقاط مشترک تاکید کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش آمادگی این نیرو را با توجه به ارتباط موضوعی جهت همکاری با کارگروهها و پیگیری مباحث آموزشی، فرهنگسازی پدافند غیرعامل، انجام اقدامات لازم و پیشگیرانه خصوصا در بنادر جنوبی و استراتژیک کشور اعلام کرد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز با اشاره به ظرفیتهای نیروی دریایی در سواحل مرزی اظهار داشت: پدافند غیر عامل از مهمترین زمینههای افزایش سطح آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدیدهای احتمالی است.

وی با توجه به لزوم فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد: پدافند غیرعامل باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و این فرهنگ سازی در کشور ضروری است.

جلالی گفت: توجه به زیرساختها با توجه به اهداف سازمان، گامی مثبت و تاثیرگذار در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در زمینه سامانه دفاعی کشور است.

در پایان مقرر شد هماهنگی لازم در راستای سیاستها و راهبردهای آتی و پیشبرد اهداف و برنامههای مشترک بین سازمان پدافند غیر عامل و نیروی دریایی انجام پذیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار