همایش "رسم هجرت" در بیرجند برگزار شد

همایش "رسم هجرت" با هدف برنامه‌ریزی اردوهای جهادی در استان خراسان جنوبی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان جنوبی و معاون استاندار در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰ - 03May 2014

همایش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، مدیر کل دفتر روستایی استانداری خراسان جنوبی گفت: اردوهای جهادی نشان از مدیریت جهادی است که باید دانشجویان و دانش آموزان با آن آشنا شوند.

سید محمد کاظم علوی در همایش "رسم هجرت" خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به شعار سال باید برای پیشرفت فرهنگ اسلامی بیشتر تلاش شود.

وی افزود: در برنامهریزی گروههای جهادی توجه به برنامه و کارهایی که قرار به انجام آن است ضروری بوده زیرا بعضی مواقع موجب موازی کاری شده است.

علوی با اشاره به پیشرفت پروژههای عمرانی در روستاها بیان کرد: قبل از انقلاب هیچ گونه زیرساختی از لحاظ آب، برق و تلفن در روستاها وجود نداشته؛ اما امروز شاهد پیشرفت روستاها در تمام زمینهها هستیم.

مدیر کل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان اکنون میلی به کار، کوشش ندارند، اضافه کرد: باید این انگیزه را در جوانان ایجاد کرده و اشتباهات خود را جبران کنیم.

علی قاسمی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران خراسان جنوبی نیز در این برنامه اظهار کرد: طرح هجرت در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم انجام میشود.

وی با بیان اینکه مردم مناطق محروم از حضور اردوهای جهادی و خدمات بسیج سازندگی رضایت دارند، اظهار کرد: رضایت مردم از نظام نیز از نتایج این اردوها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: اهداف طرح هجرت در راستای ارائه خدمات به مردم در مناطق محروم و برای رفع محرومیت تلاش میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار