معاون اول قوه قضاییه:

سپاه امروز در سنگر جنگ نرم و اقتصاد قرار دارد

معاون اول قوه قضاییه گفت: مهم‌ترین و واجب‌ترین مسوولیت امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳ - 03May 2014

سپاه امروز در سنگر جنگ نرم و اقتصاد قرار دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ایرنا، حجتالاسلام والمسلمین "سیدابراهیم رییسی" صبح امروز در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه که در حسینیه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: استاد مطهری در عرصه تعلیم و تعلم، مبارزه با فساد و اجرای عدالت، اسوه و الگویی برای تمامی عدالتخواهان، بهویژه معلمان است.

معاون اول رییس قوه قضائیه در این آیین که جمعی از فرماندهان سپاه، ائمه جماعات، روسای دادگستری و قضات حضور داشتند، افزود: اجرای عدالت و مبارزه با فساد از جمله دغدغههای شهید مطهری بود که در کتابها و نوشتههای آن شهید بزرگوار مشهود است.

وی با بیان اینکه جامعه باید بر عدل و عدالت استوار باشد، ادامه داد: معلمان در تحقق چنین جامعهای در خط مقدم قرار دارند و به عنوان سنگربانان این عرصه به شمار میروند.

رییسی با اشاره به هجمه و تبلیغات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: باید بستر و زمینههای نفوذ دشمن را از بین ببریم.

وی گفت: دشمن با جنگ نرم به مقابله با نظام اسلامی آمده است.

معاون اول رییس قوه قضائیه با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز دفاع از جمهوری اسلامی ایران و حفظ نظام اسلامی برای سپاه از مهمترین واجبات است و اگر سپاه تا دیروز در مناطق جنگی سنگر داشت امروز این سنگر در حوزه جنگ نرم، اقتصاد و نظام قرار دارد.

نظر شما
پربیننده ها