مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص):

شهید مطهری انسجام‌بخش جامعه فکری و فرهنگی ماست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: خون سازنده شهید مطهری(ره) با گذشت سال‌ها همچنان انسجام‌بخش جامعه فکری و فرهنگی ما می‌باشد.
کد خبر: ۱۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶ - 03May 2014

شهید مطهری انسجام‌بخش جامعه فکری و فرهنگی ماست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)، حجتالاسلام والمسلمین دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) که در مراسم اختتامیه هفته عقیدتی سیاسی در جمع کارکنان قرارگاه سخن میگفت، تأکید کرد: خون سازنده شهید مطهری(ره) از آنجا که به سرمنشأ الهی وصل بود، در جریان حفظ دین و انسجام جامعه اسلامی نقش برجستهای ایفا کرد و این خون پاک همچنان در جامعه فکری و فرهنگی ما انسجامبخش است.

وی ائمه معصومین(ع) را روح دین و اسلام بدون اهل بیت(ع) را جسمی بدون روح و بیتأثیر توصیف کرد و گفت: مهمترین خصوصیت شهید مطهری(ره) عبودیت و بندگی او بود و آن شهید بزرگوار هرچه داشت از ناحیه دین و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص) ضمن اشاره به کتابها و آثار ارزنده شهید مطهری (ره) افزود: متفکران زیادی هستند که به رغم تلاشهای علمی خود نتوانستند میان تحقیقات و تفکرات خود و خداوند پیوند ایجاد کنند، اما شهید مطهری(ره) بنده مخلصی بود که همه چیز خود را از خدا میدانست و انحراف از سرمنشأ الهی را در تفکرات و آثار خود راه نداده بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار