آیت الله خاتمی:

آمریکا به دنبال از بین بردن نظام اسلامی است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تنها هدف آمریکا و دشمنان از بین بردن دین و مذهب ما است و می‌خواهند که نظام اسلامی ایران نباشد.
کد خبر: ۱۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰ - 04May 2014

آمریکا به دنبال از بین بردن نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیتالله "سیداحمد خاتمی" عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب و روحانیت شهرستان انار، با اشاره به سالروز شهادت امام هادی(ع)، اظهار کرد: دین و مذهبی که ما داریم نباید دین شعاری باشد، بلکه باید تعالیم اسلام در اعمال و رفتارمان جلوه کند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه ما هر چه داریم از ائمه معصومین (ع) است و حوزههای علمیه میراث نبوت و امامت هستند، افزود: تعالیم اسلام باید در اعمال و رفتار شیعیان جلوه کند.

آیتالله خاتمی با بیان اینکه طلبه شدن هدیه خداوندی است، افزود: راهی که طلاب انتخاب میکنند سبب افتخار شیعیان و بالا بردن مذهب شیعه است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در هر شهری که حوزه علمیه باشد، دین و مذهب آن شهر را بیمه میکند و سبب نشاط و شادابی مردمان آن شهر میشود.

وی تصریح کرد: هزینه در راه حوزه علمیه، حلالترین و موثرترین هزینهای است که در مسیر دین انجام میشود.

آیتالله خاتمی با تاکید بر اینکه هر کس که استعداد طلبه شدن را دارد، باید بدون وقفه، به این حوزهها بیاید، گفت: البته رفتار، کردار و منش فردی که به حوزه وارد میشود، باید در مسیر دین و تشیع باشد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام اسلام و آمریکا به انرژی هستهای و حقوق بشر کاری ندارند، خاطرنشان کرد: تنها هدف آنها از بین بردن دین و مذهب ما است و میخواهند که نظام اسلامی ایران نباشد.

نظر شما
پربیننده ها