معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

حماسه فتح خرمشهر رویدادی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: حماسه فتح خرمشهر از روزهای تاریخی انقلاب اسلامی است و تکریم آن تقویت شعائر نظام اسلامی است.
کد خبر: ۱۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ - 05May 2014

حماسه فتح خرمشهر رویدادی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجت الاسلام والمسلمین "علی بنایی" معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد در قم با اشاره به اینکه برای بزرگداشت آزادسازی خرمشهر باید بیشترین تلاشها صورت بگیرد، اظهار کرد: سوم خرداد یوم الله و از روزهای تاریخی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی حماسه خرمشهر را افتخارآفرین دانست و تأکید کرد: ما با تکریم هر چه بیشتر این حماسه میتوانیم بخشی از پیامهای انقلاب اسلامی را به نسل امروز انتقال دهیم.

حجت الاسلام بنایی ضمن تأکید بر اینکه هدف نهایی، انتقال ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس به نسل جوان است، بیان کرد: رزمندگان ما با دست خالی در مقابل شرق و غرب ایستادند و پیام این ایستادگی را باید به بهترین نحو منتقل کرد.

وی تصریح کرد: با وجود این که 32 سال از حماسه فتح خرمشهر گذشته است با جدیت و شادابی تمام این روز بزرگ را گرامی خواهیم داشت.

در پایان این جلسه برنامهها و اقدامات پیشنهادی سی و دومین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر که از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم تهیه شده بود به تصویب رسید و به ادارات استان ابلاغ شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار