امیر پوردستان عنوان کرد

انتقال تمام پادگان‌های درون‌شهری ارتش تا ۵ سال آینده به‌خارج شهر

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در صورت تامین منابع اعتباری، تمام پادگان‌های داخل محوطه شهری تا ۵ سال آینده به فضاهای پیش‌بینی شده خارج شهر منتقل می‌شوند.
کد خبر: ۱۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸ - 06May 2014

انتقال تمام پادگان‌های درون‌شهری ارتش تا ۵ سال آینده به‌خارج شهر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گفتوگو با تسنیم، اظهار کرد: بحث جابهجایی پادگانها از محوطه شهری به فضاهای پیشبینی شده یکی از دستور کارهای مهم نیروی زمینی ارتش است که این برنامه در جلسات متعددی به صورت دو هفتهای در ستاد نیروی زمینی پیگیری میشود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر پادگان شهرهای مشهد، زاهدان، بیرجند، اهواز، تبریز و شیراز در حال مطالعه و یا در حال جابجایی و ساخت است.

وی افزود: در صورت تامین منابع اعتباری پیشبینی شده تا ۵ سال آینده تمام پادگانهای درونشهری به فضاهای پیشبینی شده در خارج از شهر منتقل میشوند.

ضربه دوم ارتش ایران به تهدیدات نظامی مهلکتر از ضربه دشمنان است

امیر پوردستان با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی نیروهای مسلح رصد کامل تهدیدات دشمن است، خاطرنشان کرد: نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش متناسب با این تهدیدها ظرفیت مقابله در آنها ایجاد میشود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در برابر تحرکات دشمن غافلگیر نمیشوند و اگر تهدیدی بخواهد چهره عملی و علمی به خود بگیرد آمادگی کامل برای وارد کردن ضربه دوم که بسیار مهلکتر از ضربه دشمن است را دارد.

نظر شما
پربیننده ها