بشار اسد:

شجاعت خانواده‌های شهدا رمز مقاومت سوریه است

رئیس‌جمهور سوریه در جمع فرزندان شهدا اعلام کرد که فرزندان و خانواده‌های شهدا مایه فخر و مباهات مردم این کشور هستند، زیرا شجاعت آن‌ها یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی کشور در مقابل تروریسم است.
کد خبر: ۱۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ - 07May 2014

شجاعت خانواده‌های شهدا رمز مقاومت سوریه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از خبرگزاری "سانا"، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دیدار با فرزندان دختر و پسر شهدا اعلام کرد: "همه مردم سوریه همیشه به شهدایشان چه کسانی که قبلاً و چه کسانی که در جنگ کنونی با تروریستها به شهادت رسیدند، افتخار میکنند".

بشار اسد در ادامه افزود: خانوادههای شهدا نیز مایه فخر و مباهات هستند زیرا شجاعت و قدرت آنها پایه و رمز مقاومت سوریه است و یکی از مهمترین دلایل پیروزی این کشور در مقابل تروریسم است.

بشار اسد رئیسجمهور سوریه هفته گذشته نیز در دیدار با جمعی از خانوادههای شهدا گفته بود که خانوادههایی که برای دفاع از تاریخ سوریه و آینده کشور، به تنها فرزندشان اجازه پیوستن به نیروهای مسلح دادند و با اینکه میدانستند امکان دارد او در این راه صدمه ببیند، وی را به این کار تشویق کردند، یکی از برجستهترین حالات ملیگرایی را رقم زدند.

وی تأکید کرده بود که آمادگی شهروندان سوریه برای تقدیم گرانبهاترین چیزی که نزدشان است، یکی از مهمترین عوامل مقاومت کشور در برابر گستاخترین قدرتهایی بود که برای تحقق اهداف خود در سوریه از تمام ابزار رسانهای و مالی خود بهره جستند.

بشار اسد گفت: استمرار این شیوه و نهادینه شدن آن میتواند نهتنها مقاومت، بلکه پیروزی را برای مردم سوریه به ارمغان بیاورد و مردم این کشور قدر جانفشانیهای شهدا و خانوادههایشان را میدانند؛ چرا که اگر این جانفشانیها نبود، سوریه باقی نمیماند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار