حسنی آهنگر در همایش ملی شناورهای تندرو:

دستیابی به مرجعیت علمی در گرو اقتدار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: اقتدار ملی از اقتدار علمی بدست می‌آید که برای دستیابی به یک مرجعیت علمی باید هم از لحاظ نرم‌افزاری و هم از لحاظ سخت‌افزاری غنی باشیم.
کد خبر: ۱۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸ - 07May 2014

دستیابی به مرجعیت علمی در گرو اقتدار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمدرضا حسنی آهنگر، فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) صبح امروز چهارشنبه در سومین همایش ملی شناورهای تندرو که در این دانشگاه در حال برگزاری است، با اشاره به نامگذاری سال 93 بنام فرهنگ و اقتصاد گفت: میتوانیم از واژه "مقاومت" که رهبر معظم انقلاب از آن برای اقتصاد استفاده کردهاند، در سایر حوزههای فرهنگی، علمی و سیاسی نیز استفاده کنیم.

وی افزود: خودباوری، پیشرفت و استقلال مقولههای مقاومت هستند که باید در برنامههای بلندمدت به آن توجه مناسبی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) با بیان اینکه دشمنان هجمه زیادی به اقتصاد و فرهنگ ما اعمال میکنند، تصریح کرد: مدیریت جهادی یک سبک جدید مدیریتی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است و اگر دنبال ارائه سبکی مقابل تمدن غرب هستیم، باید توجه ویژهای به مدیریت جهادی داشته باشیم.

حسنی آهنگر، اقتدار ملی را جان کلام پیام رهبر انقلاب در سال 93 دانست و افزود: اقتدار ملی از اقتدار علمی بدست میآید که برای دستیابی به یک مرجعیت علمی باید هم از لحاظ نرمافزاری و هم از لحاظ سختافزاری غنی باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه سختافزاری کارهای خوبی بهخصوص در حوزه دریا صورت گرفته است، اظهار داشت: باید دانشهای تولید شده در این زمینه را اشاعه دهیم و این یکی از وظایف دانشگاهها و انجمنهای علمی است.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: فرمانده نیروی دریایی سپاه توجه ویژهای به برگزاری اینگونه همایشها دارد و امیدوارم که رسیدن به مرجعیت علمی منجر به ظهور امام زمان(عج) شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار