مراسم سالگرد تدفین شهید گمنام در "مه‌ولات" برگزار شد

مراسم سومین سالگرد تدفین شهید گمنام "مه ولات" در جوار مزار این شهید برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷ - 11May 2014

مراسم سالگرد تدفین شهید گمنام در

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، مراسم سومین سالگرد تدفین شهید گمنام شهرستان "مه ولات" با حضور خانواده معظم شهداء و ایثارگران در جوار مزار آن شهید گرانقدر برگزار شد.

در این مراسم محمد خسروی از یادگاران دوران دفاع مقدس با اشاره به سبک زندگی شهید مطهری و سیره عملی شهداء گفت: شهدا شمع محفل بشریتند و نام آشناتر از آنان در تاریخ سراغ نداریم. شهداء راه را نشانمان میدهند و ما باید راه آنان را گم نکنیم و چراغ هدایت آنان را دست به دست به نسلهای بعد بسپاریم.

همچنین در این مراسم فرزند شهید "محمدرضا رحیمی" دلنوشتهای خطاب به پدر شهیدش قرائت کرد. وی در بخشی از این دلنوشته گفت: بابا جان از بس به قاب عکس تو در خانه نگاه کردهام دیگر رنگ از روی آن رفته است، از بس با قاب عکس تو صحبت کردهام و جوابی نشنیدهام احساس میکنم نمیتوانم کلمه قشنگ بابا را تلفظ نمایم. بابا جان فرصتی پیش آمد تا بار دیگر همه ارادتمندان و آحاد مردم حزب الله و بسیجیان و مسئولین و دیگر خانوادههای شهدا و ایثارگران به نوعی عرض ارادت به ساحت ولی فقیه زمان نمایند و خود را مدیون راه سرخ شما بدانند و بدانند که هر لحظه تنفس در این فضای معنوی را مدیون قطره قطره خون شما و همرزمانت هستند.

خاطرنشان میسازد پیکر مطهر شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهراء در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ در مه ولات به خاک سپرده شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار